۱۱۰۱۹۸۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برگزاری برنامه تحویل سال نو در ۵۰۰ امامزاده

حجت الاسلام محمد نوروز پور گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو، ۳۰ اسفندماه راس ساعت ۱۱ صبح در ۵۰۰ امامزاده شاخص کشور برگزار می شود.

مهر: حجت الاسلام محمد نوروز پور گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو، ۳۰ اسفندماه راس ساعت ۱۱ صبح در ۵۰۰ امامزاده شاخص کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد نوروز پور، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی اظهار داشت: ویژه برنامه تحویل سال نو، ۳۰ اسفندماه رأس ساعت ۱۱ صبح در ۵۰۰ امامزاده شاخص کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: ویژه برنامه‌های تحویل سال نو، تنها در بقاع متبرکه استان‌ها و شهرهایی که آبی و زرد هستند با حضور مردم برگزار می‌شود و در استان‌های قرمز و نارنجی این ویژه برنامه از طریق فضای مجازی و از شبکه‌های صدا و سیمای استانی برگزار خواهد شد؛ برنامه‌های سال تحویل شامل سخنرانی، مدیحه سرایی، مولودی خوانی، تواشیح و … می‌شود.

وی افزود: بقاع متبرکه استان‌های آبی و زرد می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراسم لحظه سال تحویل را با حضور مردم برگزار کنند اما موظف هستند با اتمام ظرفیت درب صحن‌ها را ببندند.

حجت الاسلام نوروز پور تاکید کرد: تجهیز ورودی‌های امامزاده‌های شاخص به دستگاه‌های ضدعفونی کننده خودکار و همچنین استفاده زائران از ماسک و ضدعفونی کننده در بدو ورود به بقاع متبرکه از اقداماتی است که برای حفظ سلامت زائران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه به برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه سراسر کشور اشاره و عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه استان‌های زرد و آبی در ایام نوروز برپایی خیمه‌های معرفت و حضور روحانیون بومی و غیر بومی به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی و اجتماعی مردم، راه اندازی غرفه‌های کودک و نقاشی، غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر، غرفه کتاب، غرفه مهدویت و … است. همچنین در بقاع شاخص غرفه‌هایی نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منظور حفظ سلامت و تست گرفتن از زائران برپا شده است.

وی ادامه داد: اعتاب مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۰ با میلاد امام زمان (عج) مقارن شده و امسال شاهد دو نیمه شعبان خواهیم بود و به اصطلاح سال مهدوی نام دارد، تصمیم گرفتند در این سال برنامه‌هایی برگزار کنند که بیشتر رنگ و بوی مهدوی داشته باشد برای مثال قرار شد از نخستین جمعه سال ۱۴۰۰ دعای ندبه در همه بقاع متبرکه همزمان با اعتاب مقدسه برگزار شود و همچنین قرائت زیارت آل یس در عصر جمعه، برپایی نمایشگاه‌های مهدوی، برگزاری مسابقات و جشن‌های گوناگون با موضوع مهدویت نیز در دستور کار بقاع متبرکه قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج