اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۲۱۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آمریکا به خاطر اظهارات بایدن عذرخواهی کرد

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه گفت سفارت مسکو در واشنگتن نامه‌های زیادی از شهروندان آمریکا دریافت کرده که به دلیل اظهارات توهین‌آمیز اخیر رئیس‌جمهور کشورشان عذرخواهی کرده‌اند.

فارس نوشت: «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه گفت سفارت مسکو در واشنگتن نامه‌های زیادی از شهروندان آمریکا دریافت کرده که به دلیل اظهارات توهین‌آمیز اخیر رئیس‌جمهور کشورشان عذرخواهی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، آنتونوف در بیانیه‌ای که بر روی صفحه فیس‌بوک این سفارتخانه قرار گرفت، اعلام کرد: مایلم عمیق‌ترین قدردانی خود را از شهروندان آمریکایی که در حمایت از گسترش روابط دوستانه بین روسیه و ایالات متحده نامه‌هایی به سفارتخانه فرستاده‌اند، ابراز کنم.

وی افزود: افراد زیادی مخالفت خود با اظهارات نسنجیده درباره فدراسیون روسیه که اخیراً از واشنگتن بیان شد را اعلام و بابت آن عذرخواهی کرده‌اند.

این دیپلمات روس در ادامه گفت: عمیقاً تحت تاثیر موضع دلسوزانه و فعال مردم عادی در آمریکا که متوجه هستند که گفت‌وگو میان کشورهای ما باید بر مبنای احترام متقابل و برابری باشد، قرار گرفتم. این رویکردِ شهروندان آمریکایی نشان می‌دهد که پتانسیل عادی سازی روابط بین مردم روسیه و آمریکا همچنان وجود دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد دولت آمریکا به صدای رای‌دهندگان توجه کند و به مسیر خود با هدف تخریب بیشتر روابط دوکشور که به شدت در حالت تقابلی قرار گرفته، ادامه ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج