۱۱۰۲۲۲۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نقوی حسینی: ۱۴۰۰ باید سال حل مشکلات باشد

یک فعال سیاسی گفت: فشار اقتصادی بر مردم بسیار زیاد است و تورم امان به مردم نمی دهد؛ پس انتظار همه مردم از ۱۴۰۰ حل و فصل مشکلات اقتصادی است.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی گفت: فشار اقتصادی بر مردم بسیار زیاد است و تورم امان به مردم نمی دهد؛ پس انتظار همه مردم از ۱۴۰۰ حل و فصل مشکلات اقتصادی است.

سیدحسین نقوی حسینی در پاسخ به این پرسش که "از سال ۱۴۰۰ چه انتظاری دارید؟" اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ برای ملت ایران سال حساس و مهمی است. از یک سو مردم مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی ها را تحمل کردند و از یک طرف تحت فشار حاصل از بیماری کرونا بودند.

وی ادامه داد: با این امید به سمت ۱۴۰۰ می روند که بلکه مشکلات حل شود. حقیقتا فشار اقتصادی بر مردم بسیار زیاد است و تورم امان به مردم نمی دهد؛ پس انتظار همه مردم از ۱۴۰۰ حل و فصل مشکلات اقتصادی است.

این فعال سیاسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم برای چهار سال قوه مجریه را به فردی می سپارند که تمامی موضوعات زندگی شان تابع تصمیات آن دولت می شود. امیدوارم این انتخابات به نحوی برگزار شود که هم مردم پای صندوق رای بیایند و هم فردی انتخاب شود که گام های موثری برای مشکلات کشور بر می دارد.

نقوی حسینی گفت: در حال حاضر در تدارک مقدمات رقابت های سیاسی هستیم. در عرصه تدارک رقابت ها حضور همه جریان ها در صحنه قابل تحسین است. در نشست های حزبی کاندیداها خوب فعالیت می کنند. فعلا شرایط خوبی برای جنب و جوش سیاسی برپا شده است. بقیه مسائل به حوادث آینده باز می گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج