۱۱۰۲۲۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایران را باید نگارستان گردشگری جهان نامید

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ایران به عنوان نگارستان گردشگری جهان یاد کرد و گفت: در هر کدام از ۳۱ استان کشور، مظاهر طبیعی و آثار ارزشمندی وجود دارد که دیده هر جهانگردی را به خود جلب می‌کند.

ایرنا: وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ایران به عنوان نگارستان گردشگری جهان یاد کرد و گفت: در هر کدام از ۳۱ استان کشور، مظاهر طبیعی و آثار ارزشمندی وجود دارد که دیده هر جهانگردی را به خود جلب می‌کند.

علی اصغر مونسان در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: ایران را باید نگارستان گردشگری جهان نامید، از خطه های سرسبز شمال تا کرانه های جنوب و از زیباترین مناطق بکر شرق تا کوه های سر به فلک کشیده غرب، آثار طبیعی، تاریخی، تمدنی و تنوع فرهنگی گسترده شده اند.

وی افزود: گستره طبیعت چهار فصل کشور از خط ساحلی و جنگلی سرسبز شمال تا مناطق مرکزی و کویری و در ادامه سواحل مکران و خلیج فارس، تنوع کم نظیری را به وجود آورده و گردشگران را به میزبانی خود فرا می خواند.

مونسان ادامه داد: برای پی بردن به تنوع کمی و کیفی این ظرفیت ها، کافی است به دست نوشته جهانگردانی که ایران را از نزدیک دیده اند، نگاهی بیاندازیم که چگونه از دیدن طبیعت و آثار تاریخی، شگفت زده شده و سایر گردشگران را برای سفر به ایران، ترغیب می کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم با تمام شدن همه گیری کرونا بتوانیم توسعه گردشگری ایران را با حضور گردشگران داخلی و خارجی رقم بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج