اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۲۷۱۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

امیر حاتمی: موضع انگلیس باید عمل‌گرایانه باشد

وزیر دفاع ایران با موضع گیری به اظهارات اخیر «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس مبنی بر لزوم پرداخت بدهی این کشور به ایران گفت: موضع انگلیس برای تسویه بدهی به ایران بایدعملگرایانه باشد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع ایران با موضع گیری به اظهارات اخیر«بن والاس» وزیر دفاع انگلیس مبنی بر لزوم پرداخت بدهی این کشور به ایران گفت: موضع انگلیس برای تسویه بدهی به ایران بایدعملگرایانه باشد.

امیر سرتیپ حاتمی، وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارتباط با موضع اخیر وزیردفاع انگلیس گفت: باوجود اینکه آقای بن والاس وزیردفاع انگلیس مجددا بر تسویه قراردادهای نظامی بین طرفین و لزوم پرداخت بدهی پس از چهل و دو سال به جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده است اما همواره بین مواضع مقامات انگلیس و اراده عملی فاصله وجود داشته. موضع انگلیس برای تسویه بدهی به ایران باید عملگرایانه باشد.

امیرسرتیپ حاتمی افزود: باتوجه به آرای دادگاه و تعهدات قراردادی وگفتگوهای متعدد طرفین درباره راهکارهای عملی برای تسویه بدهی ها، محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه مانع اصلی نیست و انتظار به حق ملت ایران لزوم اراده عملی دولت انگلیس برای پایان دادن به این موضوع از طریق راهکارهایی است که درگفتگوهای طرفین مطرح می باشد.

گفتنی است: «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس دیروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «تایمز» انگلیس تصریح کرد که باید بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران باید پرداخت شود.

این بدهی مربوط به قرار داد ایران و انگلیس در دهه ۱۹۷۰ میلادی برای تحویل ۱۵۰۰ تانک چیفتن و ۲۵۰ خودروی زرهی به طرف ایرانی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج