۱۱۰۳۶۷۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شیائومی می۱۱ لایت ۵G معرفی شد

شیائومی در رویداد عصر امروز که به صورت زنده برگزار شد، از گوشی می ۱۱ لایت ۵G مجهز به چیپست ۵ نانومتری کوالکام و نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز رونمایی کرد.

دیجیاتو: شیائومی در رویداد عصر امروز که به صورت زنده برگزار شد، از گوشی می ۱۱ لایت ۵G مجهز به چیپست ۵ نانومتری کوالکام و نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز رونمایی کرد.

شیائومی می‌ ۱۱ لایت ۵G از نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار بوده و با تنها ۶.۸۱ میلیمتر ضخامت و ۱۵۹ گرم وزن، «باریک‌ترین گوشی شیائومی» لقب گرفته است. جنس پنل جلو از شیشه و پنل پشت از شیشه مات ۵۵ درصد است که شیائومی می‌گوید تحقیقات زیادی برای رسیدن به این درصد انجام داده است.

شیائومی می۱۱ لایت ۵G معرفی شد

می‌ ۱۱ لایت 5G به چیپست کوالکام اسنپدراگون 780G مجهز شده که به لطف فرآیند لیتوگرافی ۵ نانومتری، مصرف انرژی کم و قدرت بالا را به ارمغان می‌آورد. این محصول همچنین از باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی و اسپیکر استریو برخوردار بوده و در ماژول مربعی پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو تعبیه شده است.

شیائومی می۱۱ لایت ۵G معرفی شد

موبایل مورد بحث موفق به کسب ۵۶۷۸۶۱ امتیاز در بنچمارک آنتوتو شده که نشان می‌دهد با وجود یدک کشیدن نام لایت عملکردی در حد و اندازه یک پرچمدار دارد.

می ۱۱ لایت ۵G در رنگ‌های مشکی، سفید، زرد، آبی، سبز، طلایی و صورتی با قیمت ۲۲۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۹۹ یوآن (۳۹۵ دلار) برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت در ویترین فروشگاه‌ها یافت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج