جاباما
۱۱۰۳۶۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بلینکن: ورود اپوزوسیون دولت‌ها به آمریکا ممنوع

وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای از پاسخ به این پرسش که آیا ولی‌عهد سعودی به دلیل دست داشتن در قتل «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد سعودی «قاتل» محسوب می‌شود، خودداری کرد.

خبر‌گزاری فارس: «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» از به کار بردن لفظ «قاتل» برای «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی به دلیل دست داشتن در قتل «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد سعودی امتناع ورزید.

بلینکن از ارائه پاسخ به این پرسش مجری که آیا بن سلمان قاتل است، طفره رفت و در خصوص گزارشی که دولت آمریکا ماه گذشته درباره قتل جمال خاشقچی منتشر کرد، اظهاراتی را بیان داشت.

بلینکن: ورود اپوزوسیون دولت‌ها به آمریکا ممنوع

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه از تصمیم دولت بایدن برای مجازات غیر‌مستقیم محمد بن سلمان حمایت و به تحریم عوامل دخیل در قتل خاشقچی اشاره کرد.

بلینکن همچنین به اقدام جدید دولت آمریکا برای ممنوعیت ورود افرادی مانند خاشقچی اشاره کرد و گفت که ایالات متحده اطمینان حاصل خواهد کرد افرادی نه تنها از عربستان بلکه از تمام کشور‌های جهان که مخالف دولتشان هستند به آمریکا ورود پیدا نخواهند کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه باز هم از قاتل نامیدن بن سلمان خودداری کرد و بر پیشبرد روابط با عربستان سعودی تأکید کرد.

این در حالی است که در گزارشی که دولت آمریکا اوایل اسفند ماه درباره قتل جمال خاشقچی، منتشر کرد نشان می‌دهد این ترور با دستور مستقیم محمد بن سلمان انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج