اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۴۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

راهکار یک مقام مسئول برای مقابله با ماهواره

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: باید کالاهای فرهنگی بومی را تقویت کنیم تا مردم از گزینه‌های دیگر همچون ماهواره استفاده نکنند.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: باید کالاهای فرهنگی بومی را تقویت کنیم تا مردم از گزینه‌های دیگر همچون ماهواره استفاده نکنند.

مرتضی میر باقری با اشاره به صحبت‌های رییس جمهور مبنی بر بی‌فایده بودن جمع‌آوری دیش‌های ماهواره‌ها، گفت: اگر فکر کنیم در صورت عدم تولید کالای فرهنگی مناسب مردم کالای موردنیازشان را از جای دیگر تهیه نمی‌کنند، اشتباه کردیم و این قلب صحبت رییس جمهور بود؛ چرا که او معتقد است مردم ما منتظر عرضه کالاهای فرهنگی هستند و هوشمندانه انتخاب خواهند کرد.

وی در رابطه با عرضه کالاهای فرهنگی در سطح ماهواره‌ها، افزود: با تقویت صدا و سیما و برخورداری برنامه‌های این سازمان از جذابیت بالاتر نسبت به ماهواره‌ها در ساختارهای برنامه‌های تلویزیونی در قالب فیلم و سریال و بعضا مستند، می‌توان در این زمینه فعالیت کرد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در ادامه افزود: باید در سینمای کشور فیلم‌های قوی‌تری تولید و درعرصه موسیقی و سایرعرصه‌ها نیز اقدام جدی صورت گیرد.

وی در پایان بیان کرد: رییس‌جمهور به این امر تاکید دارد که باید کالای مناسب در اختیار مردم قرار دهیم و اگر چنین نکنیم مردم گزینه‌های دیگری در مقابلشان است و در صورت عرضه داخلی مردم قطعا کالاهای فرهنگی بومی را انتخاب می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج