۱۱۰۴۳۳۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تحلیل حسین شریعتمداری از انتخابات ۱۴۰۰

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان در یادداشتی با عنوان «نشانه‌های امید در سال جدید» به بررسی رویدادهای مهم سال جدید به خصوص انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان در یادداشتی با عنوان «نشانه‌های امید در سال جدید» به بررسی رویدادهای مهم سال جدید به خصوص انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.

تحلیل حسین شریعتمداری از انتخابات ۱۴۰۰

او نوشت:

* دولت محترم طی ۸ سال گذشته به‌گونه‌ای عمل کرده بود که انگار همه کشور در وزارت خارجه خلاصه شده و تنها دستور کار آن نیز مذاکرات هسته‌ای است! و در این راه تا آنجا پیش رفت که حتی آب خوردن مردم را هم به نتیجه مذاکرات گره زد. این تصور -بخوانید توهم- که برجام، فتح‌الفتوح است! بزرگترین دستاورد تاریخ ایران است! همه قدرت‌های بزرگ در برابر ما تسلیم شده‌اند!

* انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال جاری یکی دیگر از نشانه‌های امید‌آفرین امسال است. توضیح آنکه دولت آقای روحانی با وعده‌های فراوانی که داد بر کرسی اجرایی کشور نشست ولی متاسفانه بسیاری از وعده‌ها بر زمین ماند و نه فقط مشکلاتی که وعده حل آنها را داده بود بر‌طرف نشد بلکه مشکلات کمر‌شکن دیگری نظیر گرانی‌های افسار‌گسیخته، بیکاری، تورم، افزایش نجومی قیمت مسکن و اجاره‌بها، تعطیلی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، توقف فعالیت‌های هسته‌ای، افزایش تحریم‌ها، کاهش بی‌سابقه ارزش پول ملی و... را نیز به ملت تحمیل کرد. برای ارزیابی عملکرد دولت کافی است وعده‌های داده شده را با آنچه در عمل دیده می‌شود به مقایسه بنشینید...

* این سخن اگرچه تلخ و ناگوار است ولی پایان کار دولت کنونی و رویکرد مردم به دولتی کارآمد و جوان و انقلابی یکی از نشانه‌های امید‌آفرین در سال پیش‌روی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تنها حرف درستی که زدی در کل عمرت همین تحلیل عملکرد دولت روحانی بود . ولی مگه دولت قبلی چه کرد . هرکدومشون طی هشت سال زمامداری صرفا اوضاع بد ما رو بدتر کردند.

    • بدون نام

      بعد دوران خاتمی ما اب خوش از گلومون پایین نرفته. ۱۶ سال هست مردم در عذابند. من ۲۸ ساله مدیر یک شرکت ساخت و ساز هستم و با پوست و استخوان همه این موانع و عدم مدیریت صحیح حداقل در بخش عمرانی که شغلم هست رو چشیده ام. امیدوارم معجزه ای رخ بده و مردم و کشور ازین بن بست و بی کفایتی مسئولین خلاص بشه. ارزو که عیب نیست....

    • بدون نام

      شریعتمداری مردم از نیت شما اگاهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج