۱۱۰۷۵۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

غریب‌آبادی: غنی‌سازی در نطنز متوقف نشده است

سفیر ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه غنی‌سازی در نطنز متوقف نشده است، تاکید کرد: فرایند جایگزینی ماشین‌های آسیب دیده IR-۱ با ۵۰ درصد قدرت غنی‌سازی بیشتر بلافاصله آغاز شد و ماشین‌های جدید نیز در این مجموعه نصب خواهند شد.

ایرنا: سفیر ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه غنی‌سازی در نطنز متوقف نشده است، تاکید کرد: فرایند جایگزینی ماشین‌های آسیب دیده IR-۱ با ۵۰ درصد قدرت غنی‌سازی بیشتر بلافاصله آغاز شد و ماشین‌های جدید نیز در این مجموعه نصب خواهند شد.

«کاظم غریب‌آبادی» سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، در گفت‌وگویی تلویزیونی، درخصوص برنامه ایران نسبت به خرابکاری در مرکز غنی‌سازی شهید احمدی روشن گفت: مسئولیت این خرابکاری برعهده رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

وی هدف از این خرابکاری‌ها را از جمله تضعیف روحیه و تلاش‌های دانشمندان هسته‌ای خواند و اظهار داشت: تجربه نشان داده که ایران اسلامی پس از این اقدامات مذبوحانه قوی‌تر از قبل ظاهر شده است.

نماینده دائم ایران نزد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه غنی‌سازی در نطنز متوقف نشده است، تصریح کرد: فرایند جایگزینی ماشین‌های آسیب دیده IR-۱ با ۵۰ درصد قدرت غنی‌سازی بیشتر بلافاصله آغاز شد و ماشین‌های جدید نیز در این مجموعه نصب خواهند شد.

غریب‌آبادی ادامه داد: علاوه بر این، در واکنش به این‌ اقدام خرابکاری، چند اقدام فنی مهم دیگر نیز برنامه‌ریزی شده که این هفته به اطلاع آژانس خواهند رسید.

وی همچنین از ارسال نامه‌ای به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: از وی خواسته شده تا ضمن اتخاذ موضعی شفاف در این زمینه، این اقدام تروریستی را محکوم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج