جاباما
۱۱۰۷۷۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

میرتاج الدینی:

دولت باید درباره تداوم مذاکرات هسته‌ای تجدیدنظر کند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نطنز، گفت: در این شرایط دولت باید درباره تداوم مذاکرات هسته ای تجدید نظر کند.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نطنز، گفت: در این شرایط دولت باید درباره تداوم مذاکرات هسته ای تجدید نظر کند.
حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: اقدام تروریستی در نطنز را محکوم می کنیم و آن را تروریسم هسته ای می دانیم.
وی بیان کرد: ادامه مذاکرات هسته ای در چنین شرایطی در شان ملت بزرگ ایران نیست و باید دولت درباره تداوم مذاکرات تجدیدنظر کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لغو همه تحریم ها اعم از تحریم های هسته ای و تحریم هایی که در دوران ترامپ جنایتکار و قاتل سردار سلیمانی علیه کشورمان اعمال شد، شرط اصلی و خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.
میرتاج الدینی افزود: پذیرفتن وعده های نسیه از سوی آمریکایی که همیشه نقض عهد کرده است، به هیچ وجه درست نیست و دولت تدبیر و امید یک بار این راه غلط را رفت که مشروط کردن اقتصاد کشور به غربی ها، فشار اقتصادی سنگین به مردم و تورم از آثار زیان بار این کار است.
وی تاکید کرد: دولت باید بداند بدون راستی آزمایی کامل و مورد تایید مجلس نباید اقدامی درباره بازگشت به تعهدات برجامی انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج