۱۱۰۸۰۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پاسخ واعظی به گلایه‌های وزارت بهداشت

پاسخ تلویحی "رئیس دفتر رئیس‌جمهور" به گلایه‌های اخیر مطرح شده توسط وزارت بهداشت: نمی‌شود توفیقات متعلق به شما و تقصیر‌ها به عهده دیگران باشد!

خبر فوری: پاسخ تلویحی "رئیس دفتر رئیس‌جمهور" به گلایه‌های اخیر مطرح شده توسط وزارت بهداشت: نمی‌شود توفیقات متعلق به شما و تقصیرها به عهده دیگران باشد!

واعظی اظهار کرد: در همه موج‌هاي قبلي كه ما توانستيم آنها را مهار و وضعيت را مديريت كنيم، همبستگي، در كنار يكديگر بودن، هماهنگي و انسجام وحدت نقش حياتي داشت. در حقيقت عامل اصلي توفيق كشور، اينها بود.

عصبيت‌ها و هيجانات و بیان نكاتي كه بسياري از آن نيز با واقعيت‌ها مطابقت ندارد، جز اينكه روان جامعه را دچار آسيب مي‌كند و اختلال به وجود مي‌آورد، هيچ كاركرد ديگري ندارد. همه ما باید در اين نوع بحران‌ها آرامش خود را حفظ كنيم و از تناقض‌گويي، اتهام‌افكني و سياسي‌كاري و فرافكني دوري كنيم. مردم شاهد و ناظر رفتارهاي ما هستند و دوگانگي‌ها و رياكاري‌ها را تشخيص مي‌دهند.

نبايد تصور كنيم كه به صرف بيان موضوعات از طرف ما، اقناع عمومي صورت مي‌گيرد و انگشت‌هاي اتهام به سوي ديگران كج مي‌شود، اينطور نيست.

بهتر است همه با جان و دل از قايقي كه همگي در آن نشسته‌ايم حفاظت كنيم و در هيچ كجاي آن به بهانه‌هاي واهي و انگيزه‌هاي شخصي و سياسي منفذ ايجاد نكنيم. نباید اینطور شود که توفیقات در کرونا متعلق به یک دستگاه و در زمان خیزش بیماری دستگاه های همکار را مقصر قلمداد کنیم. همه با هم در توفیقات و مشکلات شریک هستیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج