جاباما
۱۱۰۹۰۵۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

فاضل میبدی: صداوسیما منافع ملی را فدا می‌کند

محمدتقی فاضل میبدی می‌گوید صداوسیما به‌جای ایجاد یک رقابت درست سیاسی و انتخاباتی، تنش ایجاد می‌کند و با برنامه‌هایی که می‌سازد فضای دو قطبی را بر کشور حاکم می‌کند.

ایلنا نوشت: محمدتقی فاضل میبدی می‌گوید صداوسیما به‌جای ایجاد یک رقابت درست سیاسی و انتخاباتی، تنش ایجاد می‌کند و با برنامه‌هایی که می‌سازد فضای دو قطبی را بر کشور حاکم می‌کند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: متاسفانه صداوسیما تا جایی که من برنامه‌هایش را دنبال کرده‌ام، از این‌که یک رقابت سالم در انتخابات ایجاد کند ناتوان است به دلیل این‌که خودش دارد خط خاصی را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام «محمدتقی فاضل‌میبدی» با بیان این‌که «وقتی رسانه‌ای جریان خاصی را حمایت می‌کند، نمی‌تواند رقابتی سالم را در جامعه ایجاد کند.» یادآور شد: در نتیجه تنش‌های سیاسی را بیشتر و رقابت سیاسی را کم‌تر می‌کند. رقابت سیاسی در همه جای دنیا وجود دارد و بر اساس وحدت نظر در منافع ملی بوده و حفظ تمامیت ارضی، تمامیت ملی و حفظ سیاست‌های کلان نظام برایش مهم است و طبیعی است که سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلفی هم در قالب آن خود را عرضه می‌کنند و یک رقابت سیاسی سالم انجام و انتخابات برگزار می‌شود.

او ادامه داد: اما در جامعه ما صداوسیما به‌جای ایجاد یک رقابت درست سیاسی و انتخاباتی، تنش ایجاد می‌کند. یعنی شروع می‌کند علیه یک جریان مستند و فیلم ساختن و ایجاد تنش سیاسی. مانند همین سریال گاندو که اخیرا از تلویزیون پخش شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که صداوسیما با چنین برنامه‌هایی نشان می‌دهد که در دستگاه سیاست خارجی کشور ایران رخنه‌های امنیتی و عوامل نفوذی هست و یک دستگاه را به‌طور کلی زیر سوال می‌برد تا حرف خودش را به کرسی بنشاند، گفت: این نوع حرکت‌های سیاسی ایجاد تنش کرده و فضای دو قطبی شکننده‌ای در کشور می‌سازد. متاسفانه امروز یک دو قطبی خصمانه بر فضای کشور حاکم شده که عواقب بسیار بدی به همراه دارد.

فاضل‌میبدی خاطرنشان کرد: مساله دیگر این است که یک جریان خاص سیاسی که اکنون سعی می‌کند تا به قدرت برسد و ریاست‌جمهوری را -همان‌طور که اکثریت کرسی‌های مجلس را در اختیار گرفته- از آنِ خود کند، در تلاش است تا شرکت حداقلی در انتخابات صورت بگیرد.

او تشریح کرد: کشور ما اکنون تحریم است، تحریمی که بسیار خطرناک بوده و ضربه شدیدی به مردم وارد کرده است. بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، مساله «مرغ» را برای مردم حل نکرده‌ایم و تبدیل به یک بحران شده است. این‌ها همه برمی‌گردد به این‌که کشور تحریم است، مواد مورد نیاز مرغ‌داری‌ها وارد نمی‌شود و دچار کمبود می‌شویم و مردم در صف مرغ می‌ایستند... الان هم که دوباره بحث مذاکره باز شده، همین صداوسیما شروع کرده علیه دولت و مذاکرات حرف زدن و با کدهایی که می‌دهد و با سریال‌هایی که می‌سازد منافع ملی را به نفع یک جریان سیاسی فدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای میبدی، رئیس صدا و سیما را رهبری منصوب می کنند. اینگونه قضاوت در باره صدا و سیما شایست نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چکاربه به انتخاب داره.

    • بدون نام

      صداوسیما مگر ملی است.

    • Saeed

      حتماً تو هم اصلاح طلب هستی. شک ندارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج