اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دفاع متکی از تیم مذاکره‌کننده

وزیر سابق امورخارجه گفت: وزیر امورخارجه کشورمان خط قرمزها را می داند چرا که مواضع را مستقیما در جلسات از زبان رهبری می شنود.

خبرگزاری مهر: منوچهر متکی وزیر امورخارجه اسبق کشورمان در نشست کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند درباره مذاکرات هسته ای در دولت یازدهم گفت: همه دولتها هم این دولت و هم دولت گذشته به دنبال تحقق حقوق ملت ایران در بحث هسته ای هستند اگر از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم در این چارچوب است که هر کس باید سهم خود را در بحث هسته ای ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه بازگرداندن پرونده هسته ای به وزارت امورخارجه کار درستی بود که صورت گرفت اظهار داشت: تیم مذاکره کننده کشورمان بسیار قوی است.

متکی با بیان اینکه در آغاز راه این نگاه وجود داشت که تمام مسایل به مذاکرات بستگی دارد، تصریح کرد: خود دوستان متوجه شدند که اگر حتی همه تحریمها بر طرف شود حبابهای روانی اقتصادی کشور باقی می ماند و باید تصمیمات جدی در این زمینه گرفته شود.

وزیر اسبق خارجه کشورمان گفت: ایران طریق درستی را برای ورود به مذاکرات انتخاب کرد و بدون حواشی وارد مذاکرات شد اینکه مدتها برای تعیین محل مذاکره کنیم خیلی لازم نبود و این موضوع را همان موقع مذاکرات در یک مقاله نوشتم .

متکی با تاکید بر اینکه به آنچه در بحث هسته ای می خواستیم رسیده ایم، اظهار داشت: غربی ها تصمیم گرفته بودند در دولت قبل موضوع هسته ای را به سامان نرسانند.

وی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده توانمند است و خط قرمزها را می داند چون وزیر امورخارجه مواضع را مستقیما از زبان رهبری در جلسات دو نفره یا چند نفره کوچک می شنود.

این نماینده سابق مجلس همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت که برای انتخابات مجلس آینده کاندیدا نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج