جاباما
۱۱۱۱۲۶۶
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

خانزادی: «خائن‌کشی» یادآور «سرب» است

صداگذار «خائن کشی» می گوید، این فیلم سینمایی یکی از آثار خوب مسعود کیمیایی است و امیدوارست برای مخاطبان یادآور کار درخشان «سرب» باشد.

خبرگزاری صبا: صداگذار «خائن کشی» می گوید، این فیلم سینمایی یکی از آثار خوب مسعود کیمیایی است و امیدوارست برای مخاطبان یادآور کار درخشان «سرب» باشد.
خانزادی: «خائن‌کشی» یادآور «سرب» است
اسحاق خانزادی صداگذار سینما در گفتگو با ما درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: سال ۹۹ سه فیلم سینمایی را کار کردم. فیلم اول «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد نام دارد. این فیلم یکی از کارهای فنی سینما محسوب می‌شود که صداگذاری آن را انجام دادم و شاید کمتر مخاطبی آن را شنیده باشد.
وی افزود: فیلم دومی که سال گذشته کار کردم «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی است. این کار داستانش در دهه سی می‌گذرد و از نگاه من یکی از کارهای خوب کیمیایی است. امیدوارم این فیلم بتواند همانند «سرب» خوب بدرخشد.
به گفته وی، «خائن‌کشی» اکثراً در شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری شد و تنها بخش کوچکی از آن در کهریزک جلوی دوربین رفته است. امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، حمید رضا آذرنگ، سام درخشانی، الهام حمیدی، نرگس محمدی و فرهاد آئیش و با حضور مهران مدیری از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی دارند.
خانزادی توضیح داد: در این فیلم بازی‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم به ویژه بازی امیر آقایی و مهران مدیری بسیار چشمگیر است. درباره «خائن‌کشی» باید به فیلمبرداری کار هم اشاره کنم چون به نظرم یکی از اتفاقات خوب سینما رقم خورده است.
این صداگذار پیشکسوت سینما با تاکید بر اینکه در روند تولید فیلم نکات بهداشتی رعایت شد، عنوان کرد: فیلمبرداری «خائن‌کشی» شب عید تمام شد، البته در سرمای شدید شهرک سینمایی غزالی مراقبت‌های پزشکی به گونه‌ای بود که هیچ فردی در ایام تصویربرداری بیمار نشد.
وی درباره فیلم سوم خود نیز چنین اطلاع‌رسانی کرد: «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی کار دیگری بود که در سال ۹۹ آن را تجربه کردم. در «گیج‌گاه» جمشید هاشم‌پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، فرهاد آییش، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور و … بازی کرده اند.
خانزادی در پایان گفت: برای چند کار دیگر مذاکراتی داشته‌ام برای مثال با بهرام بهرامیان حرف‌هایی زده شده است تا در کار جدیدش حضور داشته باشم. چند کار دیگر نیز وجود دارد که به محض قطعی شدن آنها را رسانه‌ای خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج