۱۱۱۱۳۳۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اجرای نمایش «مطلق» در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش «مطلق» پس از یک سال تمرین، تیرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری صبا: نمایش «مطلق» پس از یک سال تمرین، تیرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.
اجرای نمایش «مطلق» در عمارت نوفل لوشاتو
نمایش «مطلق» به نویسندگی راد پورجبار و حمیدرضا هدایتی و کارگردانی راد پورجبار با تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی، تیرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.
کاوه سجادی حسینی مدرس، کارگردان و فیلمنامه‌نویس، آثاری چون «بوفالو»، «شب بیرون»، «روزی که می‌آید»، «آتش زیر خاکستر» در کارنامه کاری‌اش به چشم می‌خورد.
راد پورجبار دانش‌آموخته کارشناسی کارگردانی سینما پیش از این بیش از هفت فیلم کوتاه را کارگردانی کرده و همچنین می‌توان به همکاری با کارگردانانی چون مرتضی اسماعیل کاشی در نمایش «پنجاه- پنجاه»، نصیر ملکی جو در نمایش «طناب و نمایش کرگدن»، شادی اسدپور در نمایش «خانه نم‌زده»، سحر صفریان در نمایش «مهمانسرای دو دنیا»، هادی کمالی مقدم در نمایش «مرغان این روزی»، بهزاد مرتضوی در «نمایش درباره‌ی ال ای» اشاره کرد.
بازیگران این نمایش عبارتند از مهیار قزل سوفلو، مهناز افتاده نیا، نعیمه دوستی، هانیه مقدم، آوا طلوعی، جلال محبی، توحید لواسانی، حامد مهدی نژاد، مجید عراقی، محمد جواد شفیعی و سینا قاسمی.
از دیگر عوامل می‌توان به علی نصر مدیر تولید، ماهرخ سلیمان پور طراح لباس، تینا بخشی طراح گریم، پردیس زارع طراح حرکت، سهراب کرم رودی آهنگساز، مهناز افتاده نیا طراح صحنه و اکسسوری، سارا حدادی مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی، محمدرضا قیطاسی طراح گرافیک و عکس، امیر حسین قلندری دستیار کارگردان، امیرعلی زمانیان، امیر حسین مدیری، ساحل محمدی، پگاه کریم زاده گروه کارگردانی اشاره کرد.
در روند اجرای نمایش «مطلق» به کارگردانی راد پورجبار و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی که بیش از یک سال در حال تمرین است و به علت شیوع ویروس کرونا، تاخیر ایجاد شده است که تیرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج