۱۱۱۲۹۱۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

زیدآبادی: آقای قالیباف! مجلس دست شماست

احمدزیدآبادی در واکنش به اظهارات اخیر قالیباف درباره فایل صوتی محمدجواد ظریف در کانال تلگرامی اش نوشت: محمد باقر قالیباف در واکنش به مصاحبۀ محمد جواد ظریف که به رسانه‌ها درز پیدا کرده، گفته است: "مطمئن هستیم، خون شهید سلیمانی نیز امروز موجب رسوایی غرب‌گرایان در کشور خواهد شد و ریشه آنها را از کشور خواهند کَند و سروصداهای این روزها نشانه روشنی بر این وقایع است."

برترین‌ها: احمدزیدآبادی در واکنش به اظهارات اخیر قالیباف درباره فایل صوتی محمدجواد ظریف در کانال تلگرامی اش نوشت: محمد باقر قالیباف در واکنش به مصاحبۀ محمد جواد ظریف که به رسانه‌ها درز پیدا کرده، گفته است: "مطمئن هستیم، خون شهید سلیمانی نیز امروز موجب رسوایی غرب‌گرایان در کشور خواهد شد و ریشه آنها را از کشور خواهند کَند و سروصداهای این روزها نشانه روشنی بر این وقایع است."

به قول آن همشهری ما، اولندش منظور از غرب‌گرایان کیانند؟ همین وزیران کابینۀ روحانی و شخص ظریف؟ خب فعلاً که مجلس تمام و کمال در اختیار خودتان است. چرا این غرب‌گرایان را یکی یکی استیضاح و از مقام خود برکنار نمی‌کنید تا لازم نباشد از "خون سردار سلیمانی" برای ریشه کن کردن آنان مایه بگذارید؟

دومندش، اگر اعضای دولت با این نوع مواضع را بتوان غرب‌گرا نامید، این غرب‌گرایی که دامن خیلی‌ها را در این کشور خواهد گرفت! مگر از یاد برده‌اید که در انتخابات سال ۸۴ نیروهای بسیجی، خود شما را به لیبرالیسم فرهنگی و غرب‌گرایی متهم کردند و به رغم اصرار و تلاش برخی محافل، به سمت محمود احمدی‌نژاد و ستادهای او هجوم بردند. هم اکنون هم که پایداری‌ها خود را "انقلابی" و شما را از جنس حسن روحانی و غرب‌گرا می‌دانند!

سومندش، اگر قصدی واقعی برای حضور در صحنۀ انتخابات در میان است، این قبیل حرف‌ها، نتیجه‌ای جز تکرار نتایج دوره‌های قبل در بر ندارد حتی اگر میدان انتخابات از هر نوع رقیب قابل و ناقابلی تهی باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قالیباف به خیال خودش مجلس را برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری انتخاب کرده دلم براش میسوزه که همواره در فکر ریاست جمهوریه آخرش مردم بهش ترحم میکنن ورای میدن تا آرزو به دل نمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمایندگان این دوره از خودشان قدرت حدف زدن هم ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج