adexo3
۱۱۱۵۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جدیدترین پیام توییتری «آلن ایر» درباره ایران

آلن ایر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای ایران اظهارکرد: از این سری گام‌ها تحت چارچوب همکاری ایران و آژانس استقبال می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: آلن ایر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای ایران اظهارکرد: از این سری گام‌ها تحت چارچوب همکاری ایران و آژانس استقبال می‌کنیم.

آلن ایر، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در توئیتر خود نوشت: گزارش مدیر کل آژانس به شورای حکام ارایه داده شده است در ۲۳ ماه می، اما از اینکه به طور عمومی هنوز منتشر نشده است ، نمی توانیم در مورد محتوای آن اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که به کرات گفته ایم، ما ایران را به همکاری کامل با آژانس و به پرداختن به همه مسایل باقی مانده در مورد برنامه هسته‌ای‌اش فرا می خوانیم،‌ مخصوصا آن‌چه مربوط به ابعاد احتمالی نظامی(است).

ایر در این یادداشت نوشته است: ما اعلامیه ۲۱ ماه می از طرف ایران و آژانس در مورد گام های بعدی تحت چارچوب همکاری ایران و آژانس را خواندیم. این بخشی از تلاش آژانس در جهت پرداختن به نگرانی‌های فعلی و گذشته در مورد برنامه هسته ای ایران است. ما از این سری گام ها تحت چارچوب همکاری ایران و آژانس استقبال می کنیم،‌ اما خیلی از مسایل مربوط به برنامه هسته ای ایران باقی مانده است و باید حل و فصل شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج