adexo3
۱۱۱۶۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پخش «عصر یخبندان ۴» از تلویزیون

شبکه دو در جشن مبعث رسول مهربانی، انیمیشن سه‌بعدی «عصر یخبندان ۴» به کارگردانی «استیو مارتینو» را برای بچه ها روی آنتن می‌فرستد.

خبرگزاری ایسنا: این انیمیشن به نویسندگی «مایکل برگ» محصول ۲۰۱۲ آمریکاست که سه شنبه، ۶ خرداد از ساعت ۱۴ به مدت ۸۰ دقیقه از تلویزیون پخش خواهد شد.

این فیلم مانند سری‌های قبلی‌اش به صورت سه‌بعدی است، استیو مارتینو و مایک تورمیر کارگردان‌های فیلم و ری رومانو، جان لگویزامو، دنیس لیری، کویین لطیفه، شون ویلیام اسکات، جاش پک و کریس وج بازیگران فیلم هستند.

این انیمیشن که وقایع چند سال بعد از شماره‌ی سوم، فیلم و ظهورِ دایناسورها را به نمایش می‌گذارد، به مدیریت مهرداد رئیسی دوبله شده است.

این انیمیشن پر طرفدار برای نخستین بارسال ۲۰۱۲ در آمریکا اکران شد و مانند قسمت‌های دیگر مجموعه عصر یخبندان فروش فوق العاده ای داشت، این فیلم در هفته اول اکران با ۴۵ میلیون دلار فروش در رده اول فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار گرفت. فروش ۱۶ میلیون دلاری هفته اول فیلم در روسیه هم رکوردی برای هفته آغازین یک فیلم انیمیشن در تاریخ سینمای این کشور محسوب می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج