جاباما
۱۱۱۷۰۹۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

نصیریان رئیس گروه نمایش فرهنگستان هنر شد

استاد علی نصیریان طی حکمی از سوی بهمن نامورمطلق، رئیس فرهنگستان هنر، به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر منصوب گردید.

خبرگزاری ایسنا: استاد علی نصیریان طی حکمی از سوی بهمن نامورمطلق، رئیس فرهنگستان هنر، به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر منصوب گردید.
نصیریان رئیس گروه نمایش فرهنگستان هنر شد
در پی دیدارهای بهمن نامورمطلق، رئیس فرهنگستان هنر، با اعضای پیوسته، هنرمندان، مسئولان سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری؛ ایشان با استاد علی نصیریان، عضو پیوسته این فرهنگستان دیدار و گفت‌وگو و حکم عضویت پیوسته این استاد هنرمند را به ایشان تقدیم کرد.
در این دیدار درباره گسترش بیماری‌ همه‌گیر کرونا و چالش‌های یک سال اخیر در حوزه‌ تئاتر و نمایش، بحث و تبادل نظر شد. همچنین پیشنهاد گردید، نظر به سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند استاد نصیریان، ایشان به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان منصوب شوند. در همین راستا، طی حکمی از سوی رئیس فرهنگستان هنر، علی نصیریان در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به سمت رئیس این گروه منصوب شدند.
در این جلسه رئیس فرهنگستان و آقای نصیریان از زحمات دکتر منتظری، رئیس پیشین گروه نمایش و ادبیات نمایشی قدردانی و تشکر کردند.
استاد علی نصیریان که عضو گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی بود، در اواخر آذرماه سال گذشته، با پیشنهاد این گروه تخصصی و تصویب مجمع عمومی فرهنگستان هنر به عضویت پیوسته این فرهنگستان درآمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج