۱۱۱۸۹۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مأموران قلابی، سارق تابلوفرش‌ نفیس بودند

چند مأمور قلابی که وانمود می‌کردند در تعقیب یک سارقند وارد یکی از پاساژهای بازار تهران شدند و توانستند فرش‌های نفیس آنجا را سرقت کنند.

همشهری: چند مأمور قلابی که وانمود می‌کردند در تعقیب یک سارقند وارد یکی از پاساژهای بازار تهران شدند و توانستند فرش‌های نفیس آنجا را سرقت کنند.

روز ۱۷اسفندماه سال۹۹ به مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران خبر رسید که سارقان شبانه به یک پاساژ در بازار تهران دستبرد زده و با بستن دست و پای سرایدار تعداد زیادی فرش نفیس به ارزش ۶۰۰میلیون تومان سرقت کرده‌اند. در جریان بررسی‌های میدانی سرایدار این پاساژ به مأموران گفت: حدود ساعت ۳بامداد بود که زنگ پاساژ را زدند. وقتی در را باز کردم ۳نفر را دیدم که می‌گفتند پلیس هستند.

یکی از آنها که لباس فرم به تن داشت، گفت که یک سارق فراری وارد پاساژ شده است و می‌خواهند او را دستگیر کنند. وقتی کنار رفتم تا وارد شوند، ناگهان به من حمله کردند و دست و پایم را بستند و تعداد ۱۸تخته فرش و تابلوفرش رااز آنجا سرقت کردند.

کارآگاهان پلیس در جریان بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته با وجود اینکه پلاک خودروی متهمان مخدوش بود با استفاده از ترفندهای پلیسی موفق به شناسایی مالک خودرو شدند. همچنین معلوم شد علاوه بر ۳نفری که برای سرقت وارد پاساژ شده بودند ۲نفر دیگر هم در این سرقت دخیل هستند. به این ترتیب مأموران در عملیاتی ضربتی ابتدا مالک خودرو و در ادامه ۴متهم دیگر را دستگیر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج