adexo3
۱۱۲۰۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عناوین مهمترین خبرها از شب گذشته تاکنون

مهمترین عناوین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است.

خبرگزاری مهر: مهمترین عناوین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است.

- اخضر ابراهیمی نماینده سابق دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در حاشیه اجلاس جنبش غیرمتعهدها در الجزایر گفت: هنوز امید برای عبور از بحران سوریه وجود دارد.

- روز گذشته حدود ۲۷۰ فرد مسلح تحت تعقیب در شهر حمص سوریه خود را تسلیم به نیروهای دولتی سوریه کرده و سلاحهایشان را تحویل دادند.

- بعد از گذشت هفت ساعت از آغاز شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری مصر، ۲۴ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۳۱۹ رأی شمارش شده است که بنا بر گزرش ها السیسی موفق شده است از این مقدار ۲۳ میلیون ۳۷۹ هزار رأی یعنی ۹۳.۲۸درصد آراء را به دست آورد.

- مقامات کشور ونزوئلا روز گذشته، "ماریا کورینا ماچادو" رهبر حزب مخالف دولت این کشور را به توطئه و همکاری با مقامات آمریکایی برای سرنگونی نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا متهم کردند.

- مقامات بهداشتی هاییتی روز چهارشنبه اعلام کردند شیوع بیماری وبا از سال ۲۰۱۰ در این کشور منجر به جان باختن بیش از ۸۵۰۰ نفر شده است و شمار افراد مبتلا به وبا نیز به ۷۰۰ هزار نفر رسیده است.

- در پی ناپدید شدن شماری از ناظران اروپایی در شرق اوکراین ،رئیس جمهور سوئیس و رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا، بازداشت تعدادی از ناظران این سازمان را در شرق اوکراین در روز چهارشنبه را به عنوان اقدامی کارشکنانه وتخریبی مورد انتقاد قرار داد.

- ویتالی چورکین نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت خواستار توقف عملیات نظامی اوکراین در شرق این کشور شد و گفت: اعضای شورای امنیت باید از کی یف بخواهند همسو با نقشه راه سازمان امنیت و همکاری اروپا ، فورا عملیات ارتش اوکراین را در جنوب شرقی این کشور را متوقف کند.

- یکی از فرماندهان نظامی اندونزی روز چهارشنبه اعلام کرد جاکارتا در نظر دارد یک تاسیسات نظامی در نزدیکی جزیره تانجونگ داتوک، که اندونزی و مالزی بر سر مالکیت آن با یکدیگر اختلاف دارند، ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج