اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۱۲۵۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد رسانه پایداری از ایجاد موانع برای احمدی‌نژاد

به دنبال ایجاد موانع در محل سخنرانی «محمود احمدی نژاد» در شهرک مهرگان استان قزوین، سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری نوشت: در روزهای اخیر محمود احمدی‌نژاد که از عدم احراز صلاحیت خود مطمئن است، با سفر به برخی استان‌ها و شهرها اعلام می‌کند که در در صورت عدم تایید صلاحیت در انتخابات شرکت نخواهد کرد.

دیده بان ایران: به دنبال ایجاد موانع در محل سخنرانی «محمود احمدی نژاد» در شهرک مهرگان استان قزوین، سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری نوشت: در روزهای اخیر محمود احمدی‌نژاد که از عدم احراز صلاحیت خود مطمئن است، با سفر به برخی استان‌ها و شهرها اعلام می‌کند که در در صورت عدم تایید صلاحیت در انتخابات شرکت نخواهد کرد.

وی درصدد است تا با این کار احتمالا بدنه‌ای از حامیان خود را از حضور پای صندوق‌های رای دلسرد کند و ضربه‌ای به بدنه رای گزینه جریان انقلابی و عدالت‌خواه بزند. احمدی‌نژاد که در سایه ناکارآمدی دولت حسن روحانی دوباره محل توجه برخی از مردم شده نگران است تا با پیروزی یک گزینه انقلابی و مردمی عملا نام و نشان وی کمرنگ شود. اما نوع رفتار و برخورد با سخنرانی‌های وی اساسا محل سوال و شبهه است. بستن جاده و ایجاد تاخیر در پرواز وی به سایر استان‌ها از برخوردهای عجیب و غیرمنطقی است که هیچ توجیه قانونی نمی‌تواند داشته باشد.

مشخص نیست اگر برگزاری تجمع‌ها با حضور رئیس‌جمهور سابق کشور آن هم در شرایط کرونایی برخلاف امنیت و مصالح ملی محسوب می‌شود چرا شورای تامین شهر و استان‌ها مجوز برگزاری برنامه را صادر می‌کنند. و اگر برگزاری چنین جلساتی مشکل قانونی ندارد اقدامات زننده و غیرمنطقی و هزینه‌ساز برای جلوگیری از آن از کجا سرچشمه می‌گیرد؟"

گفتنی است روز گذشته و در پی اعلام سخنرانی محمود احمدی نژاد در مراسم امروز بزرگداشت و تجلیل از خانواده شهدا، بمناسبت آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای گمنام، شهرک مهرگان قزوین، نیروهای نظامی امنیتی راه مهرگان قزوین را با تخلیه خاک مسدود کردند تا مانع ورود دکتر احمدی‌نژاد و مردم شوند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در این مراسم باردیگر اعلام کرد که در صورت ردصلاحیت انتخابات را تحریم می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      نمیزارن کسی رو که مردم میخوان صحبت کنه این خودش قانون شکنیه

    • رأی من دکتر احمدی نژاد

      افتخار ملت ، انتخاب درست آن است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج