۱۱۲۲۲۴۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

انتقاد رسانه پایداری‌ها از سیدحسن خمینی

ارگان رسانه ای جبهه پایداری مدعی شده است که "در این دوازده سالی که از فتنه ۸۸(حوادث ۸۸) می‌گذرد، کسی به یاد ندارد که حسن خمینی در محکومیت فتنه و در دفاع از میراث بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و همچنین در حمایت از ولی فقیه در برابر فتنه‌گران-که حضرت امام(ره) همواره مردم را به دفاع از این جایگاه سفارش می‌کردند- سخنی گفته باشد."

دیده بان ایران: سایت رجانیوز که اخبار جبهه پایداری را پوشش می دهد در انتقاد نسبت به سخنان روز گذشته سیدحسن خمینی با انتشار گزارشی نوشت:

با اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح‌طلبان نیز طبق سنت همیشگی‌شان، تخریب شورای نگهبان را کلید زدند. این جریان که به‌خاطر شراکتش با حسن روحانی در عملکرد هشت ساله دولت تدبیر، دیگر جایگاهی نزد مردم ندارند، سعی کردند با دلسوزی ظاهری برای مشارکت در انتخابات و جمهوریت نظام، با زیر سوال بردن عملکرد شورای نگهبان، بر این عدم مقبولیت سرپوش بگذارند. اصلاح‌طلبان امروز درحالی برای جمهوریت نظام سینه چاک کرده و ندای وامصیبتا سر می‌دهند، که دوازده سال قبل نتوانستند مشارکت چشمگیر مردم در پس زدن اصلاحات را تحمل کنند و در نتیجه با فتنه انگیزی‌های خود، با حمله به جمهوریت، بیش از هشت ماه کشور را دچار آشوب کردند.

البته تنها اصلاح‌طلبان نیستند که این روزها دغدغه‌مند جمهوریت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی شده‌اند. سیدحسن خمینی نیز از جمله افرادی بود که همراه با اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان حمله کرد.

حسن خمینی روز گذشته در سخنانی با اشاره به اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت فتنه‌گرانی مثل تاجزاده و مدیران ناکارآمدی مثل جهانگیری، عملکرد شورای نگهبان را در تضاد با جمهوریت نظام خوانده و در اظهاراتی تصنعی و غیرقابل باور گفت: هر روز و امروز هر حرکتی که بخواهد نافی عنصر جمهوریت باشد یک حرکت ضدانقلابی است. مگر می شود نظام همان نظام امام باشد و مردم در آن حق نداشته باشند؟! اینکه کسی بگوید اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند هم مشروعیت نظام باقی است ناشی از نشناختن روح و ماهیت جمهوری اسلامی است. این فکر ناشی از اندیشه تحجر یا اندیشه غربگراست. اگر روزی جمهوریت نظام لطمه دید و مردم در آن نادیده گرفته شوند یا مثلا امروز عده ای حق جمهور را محدود کردند همان اندازه جمهوری اسلامی لطمه خواهد دید که اگر اسلام و آموزه های آن زائل شوند.

این سایت نزدیک به جبهه پایداری در ادامه گزارش خود با طرح این سوال که چرا دغدغه‌مندی حسن خمینی برای جمهوریت نظام مصنوعی و باور ناپذیر است؟ می نویسد:

دوازده سال قبل، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، اصلاح‌طلبان پس از آنکه با «نه» قاطع مردم مواجه شدند، بجای پذیرش شکست و تمکین از قانون، با شعار «تقلب» در انتخابات، به جنگ با قانون و جمهوریت رفته و در طول هشت ماه از هیچ آشوبی مضایقه نکردند.

در آن روزها حسن خمینی که امروزه از نام امام راحل(ره) مایه می‌گذارد، نه تنها حاضر به دفاع از میراث امام خمینی(ره) نشد، که بدتر سران فتنه را در زیر سوال بردن جمهوریت و مشروعیت نظام اسلامی همراهی کرد.

در این دوازده سالی که از فتنه ۸۸ می‌گذرد، کسی به یاد ندارد که حسن خمینی در محکومیت فتنه و در دفاع از میراث بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و همچنین در حمایت از ولی فقیه در برابر فتنه‌گران-که حضرت امام(ره) همواره مردم را به دفاع از این جایگاه سفارش می‌کردند- سخنی گفته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج