۱۱۲۲۵۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک امام جمعه: ۲۸ خرداد، برق و اینترنت قطع نشود

امام جمعه کامفیروز از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست کرد که از اکنون به فکر جلوگیری از قطع شدن برق و اینترنت روز اخذ رای در انتخابات ۲۸ خرداد باشند.

ایسنا: امام جمعه کامفیروز از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست کرد که از اکنون به فکر جلوگیری از قطع شدن برق و اینترنت روز اخذ رای در انتخابات ۲۸ خرداد باشند.

حجت‌الاسلام حمید تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز خطاب به قوه قضاییه، نمایندگان مجلس، شورای نگهبان، دستگاههای نظارتی و امنیتی گفت: احتمال دارد برخی از نفوذی ها در داخل یا خارج قصد شیطنت داشته و با قطع کردن برق یا اینترنت موجبات نارضایتی مردم و در نتیجه کاهش مشارکت را رقم بزنند.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر امام جمعه کامفیروز، تقی‌زاده گفت: همه دستگاه ها اعم از دستگاه های خدمات‌رسان، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و هیئت نظارت و شورای نگهبان از الان باید شرایط لازم را برای ایجاد ثبات و آرامش در روز ۲۸ خرداد پیش بینی نمایند.

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه مردم روستاهای کامفیروز با مشکل تامین آب روبرو هستند و شرایط مطلوبی ندارند، گفت: مشکل تامین آب در روستاهای کامفیروز از طرف مسئولان آب و فاضلاب استان پیگیری و در کوتاهترین زمان برطرف شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکل آب روستاهای کامفیروز نباید جزو طرح‌های بلند مدت قرار گیرد، افزود: با اینکه چندروستای کامفیروز در کنار چشمه بهشت گمشده قرار دارد، نباید مردم مشکل تامین آب داشته باشند.

امام جمعه کامفیروز با قدردانی از زحمات شورای محترم نگهبان برای بررسی پرونده نامزدهای ریاست جمهوری، راجع به عملکرد این شورا، گفت: شورای نگهبان طبق وظیفه‌ای که قانون برای او تعریف کرده، نگاهبان قانون اساسی است و توقعی غیر از عمل به مر قانون از این شورا -مانند مصلحت سنجی- خواسته‌ای گزاف و بی جاست.

تقی‌زاده گفت: پرشور کردن انتخابات هرچند که مهم است اما وظیفه شورای محترم نگهبان نیست و باید آن را از نهاد دیگری طلب کنیم. دخیل کردن تعیین مصلحت در تصمیمات شورای نگهبان در درازمدت به تحریف و تغییر مفاهیم قانون اساسی خواهد انجامید.

امام جمعه کامفیروز گفت: از همه نامزدها، چه آنهایی که تایید صلاحیت شدند و چه آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده خصوصاً از طرفدارانشان و ستادهای تبلیغاتیشان مجدانه می‌خواهیم که صحبت یا عملی که بخواهد شورای نگهبان را زیر سوال ببرد مرتکب نشوند.

او ادامه داد: نامزدهای محترم تایید صلاحیت شده هم باید مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب از وعده‌های بدون پشتوانه و شعارهای عوام فریبانه ونیز تخریب دیگر کاندیداها و نادیده گرفتن دستاوردهای ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناامید کردن مردم پرهیز کنند.

تقی‌زاده گفت: همچنین از نامزدهایی که صلاحیت آنها احراز نشده اما با متانت و با روحیه انقلابی ضمن قبول تصمیم شورای نگهبان، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند امت حزب الله قدردانی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج