۱۱۲۲۸۳۸
۲۲۹ نظر
۵۰۲۲
۲۲۹ نظر
۵۰۲۲
پ

جلیلی: خانه ۱۲۵متری دارم، ماشینم پراید است!

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: منزل من ۱۲۵ متر است ولی الان در منزل سازمانی استقرار دارم که بزرگتر است؛ خودروی خانواده من هم پراید است.

خبرگزاری مهر: سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه «صدای جوان» که از رادیو جوان پخش شد، به معرفی خود پرداخت و گفت: بنده بعد از فارغ التحصیلی در وزارت خارجه استخدام شدم. در آنجا از کارشناسی شروع کردم و معاون اداره شدم. بعد رئیس اداره و بعد از مدتی مدیر کل شدم. بعد از یک مدت، معاون وزیر خارجه شدم و یک مدت هم که دبیر شورای عالی امنیت ملی شدم.

جلیلی: خانه ۱۲۵متری دارم، ماشینم پراید است!

وی اظهار داشت: بنده این توفیق را داشتم که نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی هم بودم که تا امروز این مسئولیت ادامه دارد و کماکان توفیق نمایندگی ایشان را در شورای امنیت ملی دارم. البته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم هستم که باز هم از سوی رهبری انتخاب شدم. همین‌طور عضو شورای راهبردی روابط خارجی هستم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بنده ۵۶ ساله هستم و ۲۷ ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است. خودروی من پراید است. ویژگی خوب بنده از نظر همسرم را باید از خود او بپرسید.

جلیلی تصریح کرد: بنده در سال ۹۲ به آقای روحانی انتخاب او را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفتم و به وی گفتم که درست است که بنده و شما دو مسیر متفاوت داریم اما با وجود این، ماشین دولت بسیار کُند است و این ماشین نه شما و نه بنده و نه هیچ فرد دیگری را به جایی که می‌خواهیم نمی‌برد.

وی ادامه داد: در بدنه دولتِ ما کارمندان زیادی هستند و بدنه دولت نیاز به اصلاح جدی دارد و در سال ۹۲ هم خدمت رئیس جمهور این موضوع را گفتم. رئیس جمهور آینده باید اهتمام جدی خود را جهت اصلاح ساختار اداری دولت قرار دهد و اگر این ماشین راه بیفتد، در هر موضوعی ما به مقصدمان می‌رسیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سفرهای استانی خوب است اما کافی نیست،اظهار داشت: دولت آینده باید یک کار جدی برای اصلاح ساختار اجرایی و سرعت بخشیدن به آن انجام دهد. بر اساس مطالعاتی که در ۸ سال گذشته داشتیم به این نتیجه رسیدیم که امروز کشور شرایطی دارد که در ۴ سال آینده می‌تواند جهش داشته باشد. باید کُندی ها و موانع این جهش گرفته شود.

جلیلی ادامه داد: فضای مجازی امروز یکی از بهترین فرصت هایی است که برای نسل جوان ما وجود دارد و در قدیم این فرصت وجود نداشت و فرصتی ارزشمند است که در اختیار جوانان برای مسائل مختلف قرار گرفته است و دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد و نمی‌تواند آن را رها کند. البته برخی تصور می‌کنند که منظور این است که فضای مجازی بسته شود اما منظورم این نیست و باید برنامه وجود داشته باشد تا بتوان از فرصت‌های فضای مجازی حداکثر استفاده را برد.

وی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات جوانان، اشتغال است و می‌توان از فضای مجازی برای بهبود وضعیت اشتغال استفاده کرد و کشوری چون هند از این ظرفیت به خوبی استفاده می‌کند و دولت ما هم باید از این عرصه به خوبی استفاده کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای بنده عجیب است که اینستاگرام باز و توییتر بسته است. البته قطعاً همه مردم نمی‌خواهند که فضای مجازی به گونه‌ای باشد که به جامعه لطمه وارد شود.

جلیلی گفت: بحث جمعیت بسیار مهم است و کشورهای توسعه یافته هم به این موضوع به عنوان یک موضوع راهبردی و مهم توجه می‌کنند و جمعیت یکی از مولفه‌های اصلی قدرت یک کشور است. مقوله جمعیت یکی از مسائل مهم است اما متاسفانه در این سال‌ها کوتاهی های جدی در این زمینه داشتیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه در ۸ سال گذشته ساخت مسکن به کمتر از نصف رسیده است. دولت باید برای مسکن و ازدواج جوانان برنامه واقعی داشته باشد. باید حداقل سالی یک میلیون خانه ساخته شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: رئیس جمهور، رئیس جمهور فقط تهران نیست و رئیس‌جمهور همه مردم ایران است و ساختار اجرایی ما باید به گونه‌ای باشد که شامل همه مردم باشد و تمام کشور را باید شامل شود.

جلیلی بیان کرد: هر استانی مزیتی دارد و استانهای مرزی ما مزیت همسایگی با کشورهای دیگر را دارند. جوان ما به جای کولبری می‌تواند یک صادر کننده خوب باشد.

وی ادامه داد: بنده کارمند وزارت خارجه هستند و بیمه بنده بیمه کارمندی است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ وقت خودم در بورس سرمایه‌گذاری نکردم اما در سال ۸۲ که فرزندم کوچک بود، برای وی در بورس یک سهام یک و نیم میلیونی خریدیم و نمی‌دانم که الان به کجا رسیده است. سال ۸۰ بود که یک میلیون تومان وام دریافت کردم.

جلیلی افزود: معمولاً در مشهد از وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنم اما در تهران بیشتر از خودرو شخصی خودم استفاده می کنم.

وی بیان کرد: ما ظرفیت های گوناگونی به ویژه در زمینه پتروشیمی داریم و از این طریق می‌توان مشاغل زیادی را ایجاد کرد. دولت باید همت کند و برنامه لازم برای ایجاد اشتغال برای جوانان داشته باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه خود جهت مهار قیمت مسکن، گفت: اقتصاد مسکن یکی از مسائل بسیار مهم است و ما باید مسکن را از یک کالای سرمایه‌ای به یک کالای مصرفی تبدیل کنیم و کسی نباید برای اینکه سرمایه دارتر شود، مسکن بخرد و نباید به آن به عنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه کند.

جلیلی تصریح کرد: زمانی مسکن تأمین می‌شود که به اندازه کافی ساخته شود و زمانی که در هشت سال گذشته ما کاهش ساخت مسکن را داشتیم، تاثیر خود را روی قیمت مسکن گذاشت و بر این اساس باید برنامه برای ساخت مسکن داشته باشیم. در سال ۸۰۰ هزار ازدواج داریم و باید ساخت مسکن متناسب با میزان ازدواج باشد.

وی ادامه داد: مسکن مهر ظرفیت خوبی بود اما ایراداتی داشت که باید آن ایرادات برطرف شود. می‌توان به یک طرح ایراد وارد کرد اما نمی‌توان کلا آن را نادیده گرفت که متاسفانه در این دولت به مسکن مهر این گونه نگاه شد و به کل آن را کنار گذاشتند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: آخرین اهرم دشمن علیه ما تحریم بود و دولت باید برنامه داشته باشد تا برای همیشه این اهرم را از دست دولت خارج کند. رفع تحریم‌ها یک مسیر است و همچنین دور زدن تحریم‌ها هم یک مسیر دیگر است و علاوه بر این بی اثر کردن تحریم‌ها هم یکی از گزینه هاست.

جلیلی تاکید کرد: ما یک برنامه جدی برای بی اثر کردن تحریم‌ها داریم که دشمن را به زمین می‌اندازد و باید از این راه استفاده کنیم و باید برای همیشه دشمن را ناامید کنیم تا دیگر از این اهرم علیه ما استفاده نکند. در دفاع مقدس هم این‌گونه بود و جوانان در مقابل دشمنان ایستادند و آنان دیگر جرأت نمی‌کنند که به مرزهای ما تجاوزذکنند. ما باید کاری کنیم که دشمنان از این که ایران را تحریم کنند، پشیمان شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نامnaser

      چه مسیولان ساده زیستی داشتیم وخبرنداشتیم ای وای بندگان خداچجوری زندگیشون رومیچرخونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوه پس این تازه میخواد شروع کنه

      • بدون نام

        حتما هم اسنپ کار می کنه

      • بدون نام

        اونایی که شما بهشون رای می دید اموال آنچنانی دارند بدیهیه

      • بدون نام

        چه گلی به سر خودت زدی، چه گلی بر سر ملت؟

      • بی پناه

        خیلی مظلومه،دلم خواست براش گریه کنم

      • ZOHRE

        در اسنپ هر کسی را راه نمیدهند
        احتمالا در تپسی کنار شما مشغول است

      • بدون نام

        تورو به اون خدايي كه ميپرستيد آدم هاي سالم و كاري رو نكوبيد بخدا همه بد نيستن انقدر گوشتون رو به ماهواره و غيره نديد

    • سینا

      ینی تو زندگی خودتو نتونستی مدریت کنی و پول دراری بعد میخای کشورو پولدار کنی

      پاسخ ها

      • naser

        کاش این دوستان توکاخ زندگی میکردن امابه مردم وکشورهم خدمت میکردن مثل ان پدروپسرخدابیامرزکه زمانی که روی کارامدن ایران غرق فقروبیماری بودامادیدیدچه کردند

    • بدون نام

      جالبه که در ۴۷ سال سنی که از خدا گرفتم یکبار این آثایونو توی کوچه خیابون مثل مردم عادی ندیدم، در حال پیاده رفتن یا سوار اتوبوس واحد و تاکسی، یا در حال خرید، همه هم ادعا میکنن که خیلی ساده و مثل بقیه زندگی میکنن. هیچ فامیل و دوست و همکار و اشنامونم اینا رو اوتجوری ندیده

      پاسخ ها

      • کورش ق

        یعنی نمدونی ازمابهتران فقد پرواز میکنن

      • کورش ق

        هیچکس هم نخواهد دید.

      • بدون نام

        جلیلی و برادرش رو خیلی مواقع با موتور در حال رفت و آمد دیدم این وصله ها به امثال جلیلی نمی چسبه

      • کیانا

        هیچ کس ندیده
        جالبه که خونه های سازمانی از خونه خودش بزرگتره
        جالبتر اینکه خونه خودش متراژیه که مردم عادی معمولا با کمتر از این ها دارن زندگی میکنن در حالی که اینا فقط سه نفرن ما الان پتج نفر تو یه خونه ۹۰ متری

    • بدون نام

      به نفع محسن رضایی برو کنار

      پاسخ ها

      • کورش ق

        اقلا برو کنار باد بیاد

    • بدون نام

      توم عین احمدی نژاد دروغ گویی

      پاسخ ها

      • حسین

        اینهاهمشون دورغگوهستند.

    • بدون نام

      در خصوص روابطش با اقای احمدی نژاد واینکه یکی از طرفداران دو اتشه ایشان بودند حرفی نزده واینکه تا به امروز نظرش به احمدی نژاد نزدیک بود توضیح نداده.

    • بدون نام

      دیگر شعار بس است یاد نماینده شهرم افتادم که موقع انتخابات سوار دوچرخه می شد همه از اخلاصش می گفتند بعداً فهمیدیم که گواهینامه رانندگی نداشت آقای زاکانی برای چهار معاون چهل تا معاون انتخاب می کند ایشان هم می گوید من هم ندارم این حرف ها دیگر قدیمی شده است قربان

    • بدون نام

      شما بااین سن وسال وکار کردن وحقوق واستخدام بودن هنوز چیزی نداری چطور انتظار داریدامور مملکت را به شما بسپاریم سیاست ومدیریت زندگی خودت لنگ مانده حالا هشتاد میلیون ایرانی هیچ چطوری با گرگ های دنیای خارج ایران میخواهی تفاهم وتجارت کنی دوریال نصیب ملت و دولت بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزاران لایک،

      • امین زاده

        کاملا درست میفرمایید ولی اینها همشون دروغگوند

      • مهران

        غصه نخور رئیس جمهور بشی همه چی اوکی میشه

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        یعنی جلیلی از یک فرد که عضو شورای شهر یک شهر کوچیک باشه هم کمتره؟ نه عزیزم ایشون اگه میخواست میتونست دزدی اختلاس کنه اما این کار رو نکرده چون که آدم دستور پاکیه

    • مهدی طارمی زاده

      شما که راست میگید

    • بدون نام

      همون پراید هم از سرت زیاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیاقت شما همون روحانیه

    • چواد حصاری

      یهنی با پراید میره ریاست جمهوری

    • بدون نام

      پراید ضد گلوله

    • والی

      پس بدرد ریاست جمهوری نمیخوره چون ادم بی ارضه ای است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت رئیس جهموربایدادم سرمایه داری باشه چون ادم گداگشنه همیشه دیدش کمه همینکه مردم نان خالی داشته باشندبراشون کافیه

    • کنیخو

      حالا بیو ثابت کن

    • بدون نام

      نزدیکترین دوست احمدی نژاد واز مقلدان وی بوده است ومخالف سر سخت برجام وموافق انزوای مردم و برخورد قهر امیز با غیر خودیها ودوری از جامعه جهانی

    • بدون نام

      این پراید سوار شدن نشونه ساده زیستی نیست
      نشونه دروغ و ریا است
      تویی ک مثلا پرااید سوار میشی میخواهی منم پراید سوار شم؟

    • بدون نام

      چه بی ریا، چقدر تو مظلومی

    • بدون نام

      یه مشت دروغگوی کم حافظه همین یکیدوروز پیش با تیبای فریب اومد الان میگه پراید
      شیره این مردومو کشیدید با ماشینای آخرین مدل چرخ میزنید ولی هیج جای دنیا جای امنی براتون نیست باید پاسخگو باشید

    • بدون نام

      آخه دلم سوخت موتور دارم میخوای بهت بدم

    • بدون نام

      مهم نیست چی دارید
      مهم است که چه کار میتوانید برای مردم و.کشورت انجام بدید

    • بدون نام

      در این چند سال چقدر پیر و شکسته شده

    • بدون نام

      این خودت نداشته باشی و به یه ملت ثروتمند هم نداشتن رو یاد بدی بهتره یا خودت هم داشته باشی و به ملت هم فرمول داشتن رو بیاموزی؟

    • بدون نام

      ماشینای خوبت کجاست اونا رو از پارکینگ بیار بیرون

    • بدون نام

      بیا اینم تیز کرده واسه کارمندان دولت بنده خدا خودت هم کارمند دولتی بعد مواظب پرایدو خودت باش

    • کامی

      چندروز پیش یه تیبا داشتی الان شد پراید

    • بدون نام

      آخی چقدر ساده زیست

    • کامی

      خوشبحالت من نه خونه دارم نه ماشین

    • بدون نام

      جلل خالق پراید؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      چرا اینقدر اصرار دارید شعار بیخودی بدهید شما اگر هر کدام که تا حالا سر کاری بودید درست کار را انجام می‌دادید الان وضعیت اقتصادی وزندگی مردم این نبود سر همه مشاغل هم چند سال شاغل بودید کدام کار مفیدی ودرستی را انجام یا پایه گذاری کردیدشما دو دوتا ی زندگی خودتان لنگ است در جوانی که زور بازو و توانایی و عقل هست باید فکر آینده وپیری را می‌کردید پراید و خانه چند متری. نشانه چی شد الان از تجربیات شما چه استفاده ای میشه برای بهبود وضعیت مردم کرد

    • hamid.mp

      مسئولی که ماشین پراید داره بی عرضه هست

    • بدون نام

      یعنی باور کنیم؟ ؟؟؟

    • mahan

      خب از بقیش بگو.کجا قایم کردی؟

    • حمید عبدی

      بعد از چند سال شغل مدیریتی چون عرضه ی مدیریت زندگی خودت رو نداشتی و هنوز پراید سوار میشی پ صلاحیت مدیریت کشور رو نداری.

    • حمید از تبریز

      چرا اینقدر دروغ میگن

    • بدون نام

      این خودرو پراید خیلی با صداقت گفتی حتما ما باور کردیم مرد حسابی.....

    • بدون نام

      یا خدا این بنده خداها از فقیرتر هستند پس کی این وسط پولداره ما یا اینها خدایا یه کاری کن برای ریاست چقدر ناله میکنند سرمایه های کشور کجا رفتند فردا روحانی میگه من فقط یه خونه 1000 متری دارم چقدر دورغ یه روز یه جا همه چی رو میشه همیشه ماه پشت ابر نمیمونه

    • فردین

      آخی بیچاره
      بیا من یه پژو 88 دارم میدمش به تو گناه داری

    • م بوشهر

      توهم درست میگی ما هم باور کردیم

    • بدون نام

      دست بردارین بابا

    • گلات

      نمیدونم دم انتخابات همه گدا میشن

    • صالح

      فعلاشماها‌داریدمردم‌دور‌میزنیدهی‌جبهه‌رابه‌روخ‌مردم‌نکشیدآن‌زمان‌همه‌درگیر‌جنگ‌بودن‌یکی‌پشت‌جبهه‌یکی‌خط‌مقدم‌

    • .....shanjani....

      ...تیبا یعنی پراید...!!

    • بدون نام

      اول اینکه تو که راست میگی ،،، دوم اینکه گریم اینکه اینارو داری بله خودت اره ولی اقازادهاتون فک و فامیلاتون چی موجودی جساباشون چقدره اوناهم بگو همتون برای هفتاد نسل خودتون رو ساپورت کردید

    • من

      منم یه کفتر دارم فقط.ولی روپایی هم میزنه

      پاسخ ها

      • MBA_arbab

        خخخخخخخخ قشنگ بود

    • ایرانی کاربر قدیمی

      همه همین رو اول داشتن بعد یهو ترکوندن

    • بدون نام

      تو را خدا موقع رانندگی مواظب باش پراید امنیت نداره

    • نبات

      دروغغغغغغغغغغغغغع

    • بدون نام

      جانننن

    • سبزعلی

      جدی ولی من کشتی تفریحی دلرم

    • بدون نام

      جلیلی جان شما چند سال از خانه های سازمانی استفاده می کنیدو کل دریافتی شما چقدر است وخانه 125 متری که دارید اجاره داده اید یا اینکه به جوانی که ازدواج کرده فعلا یک سالی برای رضای خدا به او داده اید بدون کرایه در ضمن زمانی که در وزارت خواجه بوده اید برای بر داشتن تحریمها چکار کرده اید اگر به این سئوالها جواب دهید متشکرم

    • حامد

      مثل پرایدت ناکارامدی دو تا طرح و برنامه اقتصادی نداری

    • رصا نوروزی

      جر جرت میگن

    • بدون نام

      من وشوهرم کارمندیم ماشین مون لااقل دناست چطور شما پراید دارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما انگیزه داشتی دنا بخری شاید ایشون هم برای درآمدش فکرای دیگه ای داشته شاید فقط خودش رو ندیده

    • بدون نام

      یعنی میشــــه؟؟؟ یعنی باور کنیــم؟؟ والا من که دارم شـــاخ درمیارم، شمارو نمیدونم

    • نسل سوخته

      میره

    • بدون نام

      پراید اگه برای مردم عادی بده و مردم را به کشتن میده ولی ظاهرا برای ژست کاندید ریاست جمهوری خوبه .

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      چقدر دروغ

    • بدون نام

      اینا خوبه که شما ساده زیست هستین .ولی لازمه اداره کشور فقط ساده زیستن نیست

    • بدون نام

      ایشان سالهاست در منازل ویلایی یک نهاد در بهترین منطقه تهران زندگی میکند
      و۱۲۵متر که نیست هیچ ویلایی بزرگ است

    • بدون نام

      حاجی شما بعد این همه تجربه زحمت وکار فقط یه خونه یه پراید؟ اقتصاد خانواده رو هم نتونستی خوب بچرخونی

    • بدون نام

      اداره کردن مملکت چی؟ بلدی؟

    • بدون نام

      حداقل ۲۰ ساله که مسئولی آخه چرا این حرفارو میزنی؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      خدا نکنه این رئیس جمهور بشه
      مملکت را صد سال به عقب میبرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      صدقه سر شماها مااز دست دادیمش بخاطر بدهی و ورشکستگی .البته شماها اینو نمیفهمین

      پاسخ ها

      • بینام

        خدا وکیلی متمدن ترین و با کلاسترین مردم دنیا ایرانیان بهشون احترام بزارید فهیم و صلح جو مگه چی میخوان از نظام یه درامد یکه بتونن شرمنده خانوادشون نش یه خودرو که مثل همه جوامع دیگه باهاش مسافرت برن تو کشور زیباشون و یه مسکن که لااقل هر کدوم از بچه هاشون یه اطاق مستقل داشته باشن این تقاضای زیادیه ؟!از مسئولین با اینهمه ثروت خدادادی آیا لیاقت ۶۰ میلیون ایرانی یارانه دو دلاریه

    • علیرضا

      لطفا اگر شماره حساب داره
      اعلام کنید تا در حد وسعمان به ایشان کمک کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      بله شما راست میگین

    • بدون نام

      پراید؟؟؟

    • حسین سعیدی

      ماشالله ده تا شغل داره

    • بدون نام

      دم انتخابات که میشه همه مسولین ازمافقیرتر هستند بابا یه حرفی بزنید که ادم باورکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      ببخشید _خونه من ۱۰۰۰ متره ، ماشینم هم لن کروزه

    • روح الله

      پراید برای تو شهری خوبه ها

    • بدون نام

      چندتا پست دیگه می گرفتی

    • بدون نام

      پراید!!!!!!!!خخخخخخخ

    • مسی

      نیازی نداری داداش وقتی کل مملکت دستتونه

    • بدون نام

      اون ماشین پراید رو کمای دلمون بزاریم؟

    • بدون نام

      مرسی بای

    • بدون نام

      پراید داره ما نون نداریم

    • بدون نام

      کجای تهران

    • میرزا نوروز

      اره لک لکا هم اشپزی میکنن
      شترها پرواز میکنن
      میمونا اوسوی گچ‌ کار شدن
      فیل ها هم مهندس ناظرشدن

    • بدون نام

      شما که خانه شخصی دارید چرا در خانه سازمانی سکونت دارید

    • بدون نام

      وای بر شما

    • داریوش

      آدم خالص به این میگند ، ماشینشم که پرایده ، دیگه چی می خواین ، برید بهش رای بدید

    • بدون نام

      باشه.ماهم گوشامون مخملی....

    • بدون نام

      اگرخودروی شماپرایداست چراباتیبابه صداوسیماآمدید.

    • بدون نام

      اگرخودروی شماپرایداست چراباتیبابه صداوسیماآمدید.

    • بدون نام

      ای بابا شما همه از ما فقیر تر هسین ک . بمیرم براتون

    • بدون نام

      حداقل تیبا ۲ میخردی

    • بدون نام

      منه دروغگو

    • بدون نام

      وقتی اینقدر بی عرضه ایی که با وجود تحصیلات عالی واستادی دانشگاه یه پراید زیر پات هست چه جوری میخوای وضع معیشت مردم رو خوب کنی

    • ایدا

      فرض میگیریم راست میگه. ما یه کارمند دولت بعد سی سال یه خونخ دویست متری و دو تا ماشین داریم. اهل مال اندوزی هم نبودیم. کسی که نتونسته بعد این همه خدمت یه پس انداز کنه چطور مملکت میخواد بگردونه.

    • خسروشاهی

      اینکه شما تفکر انقلابی دارینو ساده زیست هستین قبول
      اما افکار افراط گرایانه خوشایندمون نیست

    • زززززززززز

      پس ماشین تیبا مال کی بود چه پست های مهمی هم داشتی

    • بدون نام

      فکر کنم دوروز مانده به انتخابات بگه فیلم بینوایان من درست کردم.

    • بی نام

      آقای جلیلی عزیز با این همه پست مهم، خانواده کم که داری بعید میدونم‌در خصوص خانه، ماشین وثروتت راست‌گفته باشی ای‌کاش به کاندیدها دروغ سنج وصل میکردند راستی هزینه انتخاباتت از کجا تامین میشه ؟. دوست دارم راستش راگفته باشی واعتماد همه را بخودت جلب کنی

    • رزمنده دیروز

      شما که راست میگی

      پاسخ ها

      • بینام

        فکر میکنه دهه شصته اون افکار دیگه خریدار نداره الان یکی مثل ترامپ با اونهمه ثروت ۳ میلیارد دلاری که داره و تعداد زیاد هتلهاش میتونه شیر عربستان رو بدوشه و سودشو هزینه جادها ش کنه که سالی ۳۰ هزار نفر توش نمیرن و بتونه میلیونها توریست را وارد کشورش کنه الان سیاست با اقتصاد تو یه قابن

    • بدون نام

      برای ریاست جمهوری خودروی پراید سوار شدن و خانه ۱۲۵ متری داشتن و ... شرط لازم است ولی کافی نیست. مشکل امثال شما اینه که درکی از سیاست بین الملل و رابطه آن با اقتصاد نداری. تا تحریمها برداشته نشه و اف ای تی اف امضا نشه، هیچ رشد و توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد و مشکلات مملکت حل نخواهد شد. شعارهای توخالی دردی درمان نمی‌کند.

    • عبدالله

      حقوق شما چقدر هست؟

      هزینه تبلیغات را از کجا تهیه کرده اید؟

      البته دروغگو دشمن خداست

    • سردار

      خدا بیشتر بهت بده واقعا چیزی نداری موبایلم یازده دوصفره

    • س.ج.م

      اقای جلیلی چرا خانه خودت را اجاره دادی وبه خانه سازمانی رفتی باید بیرون خانه اجاره میکردی ودر ثانی دولت خانه هاژ پسکن مهر را که تقریبا به اتمام رساند این چه حرفیاست وثالثا با حذف خرید وفروش مسکن بنگاه ها بیکار میشوند چهارم شما قصدتان ان است که از برجام خارج شویدو تحریم ها.را مضاعف کنیدو..با این کار از همین الان مرغ را ۷۰هزار تومان ببین و.... راه رفع تحریم وسرمایه گذاری داخلی است وایندو مکملند ومابقی شعار است بعید میبینم خبر داغ این را ثبت کند

    • بدون نام

      روزی صد هزار مرتبه خدا را شکر کن

    • منوچهر

      بازم دروغ اینهمه شغل وپست درامد چی نگفتی ‌؟

    • مشاوراملاک

      همه همینطورمیان موقعه رفتن مهم هست ،،،،

    • Saeed

      خخخخخخخخ فقط همینو دارم بگم

    • مهدی

      کاش توضیح میدادن چرا یک فرزند دارن وقتی میگویند بحث جمعیت مهم است

    • بدون نام

      این دروغی که گفت راسته

    • بدون نام

      احسنت

    • Maryam Eskandary

      کسی که نتونسته ماشینی بهتر از پراید داشته باشه چطور میخوادمملکت رو اداره کنه

    • قلندر

      یعنی فقط عاشق اون پراید ت هسم... خودت که برو جلو بوق بزن.. ولی به پراید ت واقعا باید رای داد✓✓✓

    • بدون نام

      عزیزم تو خودت تو زندگی خودت موندی اون وقت میخوای بیای مملکت رو درست کنی؟؟؟؟

    • بدون نام

      این همه دزدی و اختلاس را کی میکته ، مردم را اینقدر ساده فرض نکنید ، اگر این سمتها برای شما نان ندارد اگر راست میگویید بروید مسافرکشی کنید در آمدش از این بیشتر است

    • بدون نام

      دولت آدم سیر میخاد، وگرنه فرد گرسنه سیری کس دیگری رو نمیتونه ببینه

    • شهروند خوزستانی

      چوپان دروغگو

    • بهار

      خوش بحالت بعد تموم شدن درست وزارت امور خارجه استخدام شدی و 125متری برات کوچیکه رفتی خانه سازمانی که بزرگتره

    • بدون نام

      ای خدااا اینطور که میگن همه شون بدبختن فقط مثل اینکه ما مردم وضعمون خوبه!!!!!!

    • ،

      نگران نباش ، وقتی رییس جمهور شدی حتماً و بی شک ماشینت میشه لکسوس و بنز ،، خانه ات هم میشه 400 متری در بهترین نقطه شهر و صاحب ویلای اطراف تهران و شمال هم خواهی شد و در بانکهای چند کشور صاحب پول و سرامای خواهی شد ،، شک نکن

    • وحید. ش

      این یکی دیگه راست میگه ماشین ش هم پرایده یکبار هم تو خیابان به خودم من
      با همون پراید دو تا بوق زده از کنارم رد شد

    • بدون نام

      نمیدونم چرا فکر میکنید مردم هنوز ساده و زود باورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیستن؟

    • بدون نام

      مدیر کل بوده حقوقش چقدره؟ اگه با حقوق مدیر کل نتونسته برای خودش یک زندگی خوب بسازه میخواد کشور را بسازه؟؟؟

    • بدون نام

      مگر ساده زیستی نشانه انسانیت و مردم داری و وطن پرستیست ،دست بردارید اینا همش ریا و نیرنگ است، این تندرو های کشور ویران کن و سرکوبگر ب
      مردم سالهاست برای مردم شناخته شده اند

    • بدون نام

      چقدر بدبخته براش پول جم. کنیم

    • بدون نام

      مردم خودتون داوری کنید... بیایید با کمک هم ماشین تیبا براش بگیریم

    • مش حسن

      چرا ایشان که در تهران ، خانهٔ شخصی دارند ، خانهٔ سازمانی را اشغال کرده اند؟!

    • بدون نام

      فقط و فقط همتی اقتصاد دان

    • ایران

      چقد صاف و صادق...

    • محمدرضا

      به نظرم باید کمکشون کنیم اینا انگار نون شب هم ندارن بدبختا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بندهدخدا اگه قسط عقب افتاده داره شماره کارت بفرسته بزنیم براش

    • بدون نام

      واقعا چقدر رو دارن

    • رضا راد

      تو برا خودت کاری نکردی برای مردم میخوای چه کنی؟

    • ایران

      غصه نخوربعد اینکه سوار صندلی ریاست شدی به همه چی میرسی...

    • بدون نام

      حتما" برای خرج زندگی تو سطل زباله‌ها میگشتی

    • بدون نام

      عمو دست بردار دیگه خودتی

    • حرف حق تلخ هست

      خواهشا کاندیداها فهرست اموال فرزندان و دامادهایشان را هم اعلام کنند. که بعدها نگند اون اموال پسرم یا دخترم یا زنم یا دامادم بوده.

    • Omid76

      واقعا خب باشه. بیچاره

    • حرف حق تلخ هست

      لطفا در اعلام اموال تعداد همسران خود را هم اعلام کنند که بعدها سوتفاهم نشه.

    • حسین

      ساده زیستی نمی تونه ملاک باشه احمدی نژاد هم میگفت ساده زیستم ولی هشت سال هشتصد سال عقبون انداخت سه نسل رو با هم سوزوند

    • کورش ق

      ای زرنگ چون پراید کم خرجه

    • حاج فاضل زارع

      خدا کمکش کنه.هموطنان عزیز و گرامی بیایید دست در دست یکدیگر بدهیم و برای ایشون هم ماشین ضدگلوله بگیریم.حیف اینجور شخصیتی که در ایران حیف و میل شود.همگی با هم یکصدا .رای بی رای کذاب چاپلوس و دروغگو.همه مردم شناخت کافی ازتان دارند و میدانند تمام وعده‌های شماها دروغ محض است

      پاسخ ها

      • بینام

        چه اشکالی داره همه داشته باشن و مثل اشراف زنگی کنن اونموقع بخودتون ببالید خیابونا شیک مردم هفته ای دوشب رستوران آبرو دار شام بخورند هر دوماه مسافرت برن باور کنید بجرات میگم هنوز خیلی از ایرانیا کیش رو ندیدن !!!!!!!

    • کورش ق

      تبدیل به گاری کن

    • بدون نام

      منم از آینده اومدم

      پاسخ ها

      • بینام

        بابا به شعور و عقل مردم توهین نکنید هنوز که هنوزه مردمو نشاختین

    • بدون نام

      دروغ میگی عشقم

    • بدون نام

      پراید ضدگلوله

    • رحیمی

      خانه شخصی که داری ودرخانه سازمانی زندگی می کنی توچطوربه خودت اجازه می دهد خودراحافظ بیت المال می دانی درضمن خانه شخصی ات 125 متر آن هم حتما در منطقه فقرنشین نیاوران ..الله اکبرازشماها

    • بدون نام

      معاون وزارت خارجه باشی و پراید سوار بشی،

    • بدون نام

      چاخان بازی هم حدی داره تو دم از زمین زدن و بی اثر کردن تحریم میزنی !!! همان جوری زمین میزنی که در زمانی که مسئول مذاکره بودی 7تحریم شورای امنیت بار ایران کردی ؟؟؟!!!

    • 88888

      دروغگو دشمن خداست

    • بدون نام

      لعنت الله علی قوم الکاذبین.

    • بدون نام

      حتی اگر زیر کپر زندگی کنی و بجای پراید سوار الاغ بشی ولی رئیس جمهور بشی و به درد مردم نرسی به درد نمی خوری و سلام

    • محمد مردانی

      حاجی بیا من یک پژو دارم تقدیم کنم، شرمنده ات نشیم این‌همه سال زحمت کشیدید واسه این مملکت

    • بدون نام

      ما هم باورکردیم

    • بدون نام

      داداش پرایدت کاربرات یا انژکتوری. اسنپ کار کن باز کم خرج میشه برات

    • پارسا

      خب چکارکنیم.

    • علی

      جلیلی باپول یارانه زنده است

    • بدون نام

      کاندیدای موفق باید در این موارد مهم بحث و ایده بدهند1_سیاست خارجی2_اقتصاد و معیشت مردم و اشتغال 3_عمران و آبادانی کشور4_مبارزه با انواع فسادها و تبعیض... و به جزئیات کامل پرداخته بشه که مخاطب راضی کند... مثل در بحث اقتصاد، برنامه شون برای کنترل ارز چیه؟ یا در بحث فساد، برنامه شون برای مبارزه با محتکرین و اخلال گران چیه؟

    • احمد

      وام یک ملیون تومن انهم درتهران به چه دردت خورد هنوز نیامده دروغ گفت لابدپرایدرابااون وام یک ملیونی خریدی خخخخخخ

    • بدون نام

      حالا اگر نیازمالی داری اون یارانه ماهم براتو

    • خودم

      خوب راست میگه بنده خدا
      خونه و ماشینی که داره میگه یکی از دهها خونه و ماشینی است که داره
      دروغ نمیگه که ! فقط مقداری از واقعیتو میگه
      !!!

    • بدون نام

      اول برو مجلس دنا بگير
      يك كم هم وضعت بهتر بشه ديگه بيا ان شاالله برو جان

    • بدون نام

      جلیلی بهتره تا رئیسی

    • بدون نام

      عقل باید داشته باشید که ندارید..

    • رضا

      اونم برات زیاده

    • بدون نام

      اگه دولت کارمند زیاد داره خودتم اضافی هستی ؟پراید!!!!!!

    • بدون نام

      میای با تیبای مدل 92 طاق بزنی

    • بدون نام

      این هنر نیست بی عرضگی است

    • بدون نام

      چقدر بامزه ای جلیلی جون...

    • بدون نام

      این گفت پراید دارم زاکانی که گفت ماشین ندارم

    • بدون نام

      اینم میگفتی که از مریدان احمدی نژادی .

    • گمنام ایرانی

      اینها مردم را چی فرض می کنند

    • حسینما

      البته درست میگوید ماشین ایشان پراید است ولی زمانی که پراید ۷ میلیون بود ۱۵ میلیون هزینه کردند که پراید را ضد گلوله کنند و هنوز هم همون و سوار میشه

    • بدون نام

      کسی که این وضعشه فقیرانه زندگی میکنه مردم می بره ته فقر فکر میکنند فقیرانه زندگی کردن شهامت وبزرگی است قران می فرماید اسراف نشود اونم بخاطرخودتون که دست تنگ نشوید وقتی داری هست چرا استفاده نکنین

    • بدون نام

      میخواد بگه من فقرانه زندگی میکنم توقع نون گرم نکنین بدبختی ملت که تورئیس جمهورشون باشی پولها چکارش میکنی ؟

    • بدون نام

      وضعت از منم خرابتره که
      البته حرف تا واقعیت فرق داره
      ماشاء الله چندین و چند پست مهم داری
      راستی نگفتی درآمدت چقده؟

    • بی نام

      رفیق فابریک احمدی نژاد رنگ عوض کرده.

    • بدون نام

      مرد حسابی شنونده باید عاقل باشد که هست خود دانی با خدای خودت توکه دنبال مقام نیستی بس دلت به که میسوزد چند سال هست آرام قرار نداری تا

    • بدون نام

      آخی چه مسئولای بدبختی داریم

    • بدون نام

      همین نشانه بی کفایتی ایشانه .

    • بدون نام

      یه سئوال از ایشون دارم
      شما فرموده آید که نسبت به جمعیت دغدغه دارید در حالی که خودتون فقط یک فرزند دارید میشه توضیح دهید
      کارشناس ارشد جمعیت شناسی

    • پرسپولیسی

      خدایش با این حرفاخودشو مسخره کرده پراید ماشین بدبخت بیچاره هاست شماها زیر پورش سوار نمیشید

    • بدون نام

      من چند بار در پراید این عزیز بعنوان مسافر سوار شدم پراید مدل پایین داره واقعا دلم براش سوخت هزار تومان از مبلغ کرایه بیشتر بهش دادم

    • بدون نام

      مثل قالیباف دوره قبل می‌گفت یه پاترول دارم و تو حسابم دو میلیونه خخخخخ فاز اینا چیه

    • بدون نام

      احتمالا مثل مدیر عامل بایننس که گفته همه ثروتم را در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کردم و نه خانه دارم و نه ماشین ایشان هم هرچه داشته بیت کوین و اتریوم خریده خخخخ دوجکوین هم احتمالا

    • محمد

      من یه مار دارم پرواز میکنه یه پرنده دارم میخزه و زهر کشنده ای داره یه شتر دارم گوشت خواره یه ببر گیاه خوارم دارم

    • بدون نام

      ماهم باور کردیم

    • gholam.k.l.d

      میخوای رییس بشی ماشینتوعوض کنی،،،

    • بدون نام

      خوشبحالت من بخاطر مدیریت تمام شما خونه هم ندارم

    • بدون نام

      بیا ماشین منو ببر پژو پارس اخه چقدر مردم احمق حساب میکنی

    • بدون نام

      تو که با این همه پست ومقام ماشینت پرایده معلومه چقدر کار بلدی

    • بدون نام

      باز دروغهای انتخاباتی شروع شد

    • بدون نام

      ههههههههههههه

    • بدون نام

      ههههههههههههه

    • بدون نام

      همش دروغ

    • بدون نام

      جناب اقای جلیلی ایا ازهمه مسئولیتهاحقوق دریافت میفرمائیدیاخیروایا به همه این مسئولیتهامیتوانی برسی یاخیر؟؟؟؟؟وایا تصمیم داری اگررئیس جمهورشدی همه این مسئولیتها راهم داشته باشی وانشاالله همه رابنحواحسن انجام دهی؟؟؟؟؟ بنازم به این همه توانائی !!!!!

    • بدون نام

      اره جون خودت ایناکه گفتی واسه کارگر توی خونته

    • سلام...

      داداش بیا من یه تیبا دارم بهت بدم .عذاب وجدان گرفتم بیا ببر اسک چشمام بند نمیاد

    • بدون نام

      بنظرم وام بگیر ضامن خواستی خودم در خدمتم

    • یک معلم بازنشسته

      برپدرهرچه دروغگو لعنت

    • بدون نام

      جناب جلیلی نگفتین چقدر حقوق میگیرین احتمالا زیاد هس که عنوان نکردین ماشاالله سه چهارتا پست و مقام دارین.

    • منتقد

      خیلی خوبه ادعای خوبی کردید فقط اجازه بدهید از زندگیتون مستند تهیه بشه و هر چند ماهی یبار از ساده زیستی شما گزارش برای مردم تهیه کنند شبکه های خبری

    • بدون نام

      یارانه من رو بدید به این آقا محتاج پول بنده خدا دلم سوخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج