۱۱۲۳۰۲۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

شهرام ناظری: امیدوارم این تجربه دیگر تکرار نشود

«اولین‌ بار بود چنین کنسرتی را تجربه کردم. در هر صورت تجربه‌ای بود که امیدوارم دیگر تکرار نشود و کرونا از بین برود و بار دیگر با حضور مردم به روی صحنه بروم.»

روزنامه خراسان نوشت: «شهرام ناظری، خواننده بلندآوازه، جمعه‌شب، پس از حدود یک‌ سال و نیم دوری از وطن، برای نخستین‌ بار به روی صحنه کنسرت آنلاین رفت؛ کنسرتی که حدود دو ساعت به طول انجامید و ناظری در آن بیشتر قطعاتی که سروده مولانا بود و در جرگه آثار محبوبش به شمار می‌آید، خواند و در طول کنسرت، همواره از جای خالی مردم و نیرویی که در زمان اجرا از آنها می‌گرفته است، گفت. کنسرت‌آنلاین «آوای دوست» با حضور شهرام ناظری در تالار وحدت روی صحنه رفت. به بهانه این رویداد فرخنده، گفت‌وگوی کوتاهی با استاد داشتیم.

شهرام ناظری: امیدوارم این تجربه دیگر تکرار نشود

روز بعد از اجرا، از شهرام ناظری درباره حال‌وهوای کنسرت‌آنلاین پرسیدیم. او درباره تجربه این کنسرت به خراسان گفت: «اولین‌ بار بود چنین کنسرتی را تجربه کردم. در هر صورت تجربه‌ای بود که امیدوارم دیگر تکرار نشود و کرونا از بین برود و بار دیگر با حضور مردم به روی صحنه بروم. قطعاتی که در این کنسرت خواندم، به انتخاب خودم بود. قطعات دیگری را هم آماده کرده بودم که فرصت نشد اجرا کنیم.»

این خواننده که حدود یک‌ سال و نیم از وطن دور بود، درباره پروژه‌های پیش روی خود و وضعیت نامناسب ارائه آثار موسیقی در کشور گفت: «مدتی که از کشور دور بودم به دعوت ارکستر سمفونیکی در آمریکا عازم این کشور شدم اما این اجرا، به دلیل شیوع کرونا کنسل شد. بعد از آن بلیت برگشتم به فرانکفورت نیز کنسل شد. چند ماه منتظر ماندم تا شاید شرایط تغییر کند و اجرایمان را به روی صحنه ببریم اما دیدم کرونا فعلا اجازه نمی‌دهد و برگشتم. پنج، شش آلبوم آماده انتشار دارم اما وضع موسیقی‌دان‌ها آن‌ قدر آشفته است که نمی‌شود ادامه داد و برنامه‌ریزی کرد. کارمان در ابتدا با نوار کاست بود که از بین رفت بعد از آن نوبت سی‌دی شد که آن هم تقریبا از بین رفته است. در این شرایط، نمی‌شود کاری کرد و هیچ‌ جایی برای عرضه آنها نیست. برای اهالی موسیقی، تنها یک کنسرت مانده بود که آن هم به خاطر کرونا از بین رفته است و امیدوارم وضع به زودی تغییر کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد استاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود برناظری افتخار کرماشان

    • بدون نام

      راست میگه طفلکیا اینا که مثل ماکان بند اهل قرطی بازی نیستن

    • منصور

      عزیزم حرف زدن در تلويزيون اصولی خاص داره که اگه شما قبول کنی که طبق اصول اونا حرف بزنی دیگه حرفات بی اثر وبی خود میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج