۱۱۲۳۲۱۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کشف ۱۶۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی مشهد برای کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی مشهد برای کشف ۱۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

سردار ابراهیم قربان‌زاده گفت: با توجه به اهمیت ماموریت مقابله با استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال که خسارت و صدماتی به شبکه برق شهری وارد می‌کند دستورات لازم صادر و تیم‌های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی ۴ ساختمان در حاشیه شهر مشهد که استخراج ارز دیجیتال در آن صورت می‌گرفت را با همکاری کارشناسان شرکت برق و صمت مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به‌طور ضربتی این محل‌ها که در حاشیه شمالی و شرقی مشهد بود را پاکسازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی در این عملیات ۱۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف و پرونده را برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

قربان‌زاده اظهار کرد: تیم‌های کلانتری خواجه‌ربیع و ماموران انتظامی بخش رضویه نیز در این عملیات گسترده با شناسایی و پاکسازی ۲ ساختمان ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و با دستورات تخصصی مقام قضایی اقدامات قانونی در این رابطه به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از همکاری شهروندان با پلیس تأکید کرد: تأمین نظم و امنیت و دفاع از حقوق مردم تکلیف خطیر پلیس خدمتگزار است و خوشبختانه در خراسان رضوی به پشتوانه همکاری سرمایه‌های اجتماعی شاهد ارتقای نظم و امنیت هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج