adexo3
۱۱۲۳۷۱۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ربیعی: صندوق رای نه ترس دارد و نه قهر می‌پذیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه برخی گلایه دارند که دامنه انتخاب‌ها محدود شده، اظهار کرد: مردم حتما می‌توانند با مشارکت، ‌در میان نامزدهای موجود نزدیک‌ترین فرد را به آرمانهای خود را انتخاب کنند.

ایسنا: سخنگوی دولت با بیان اینکه برخی گلایه دارند که دامنه انتخاب‌ها محدود شده، اظهار کرد: مردم حتما می‌توانند با مشارکت، ‌در میان نامزدهای موجود نزدیک‌ترین فرد را به آرمانهای خود را انتخاب کنند.

ربیعی: صندوق رای نه ترس دارد و نه قهر می‌پذیرد

علی ربیعی در نشست خبری هفتگی:

صندوق رای نه ترس دارد و نه قهر می پذیرد

نبود صندوق رای و فقدان دموکراسی در نظام شاهنشاهی، موجب «ترس دائمی حاکمان از مردم» و « بی اعتمادی قهرآفرین مردم به حاکمان» شده بود. امام راحل و میراث ارزشمند او که از دل انقلاب و از رفراندوم فروردین ۵۸ بیرون آمد به ما آموخت که صندوق رای نه ترس دارد و نه قهر می پذیرد. صندوق رای چیزی جز میانجی و داور میان حکومت و شهروندان نیست و خوشبختانه با دفاع و حمایت رهبر انقلاب از صندوق ها و حضور مردم پای صندوق های رای این مساله مورد توجه مستمر ایشان قرار دارد.

امروز شاید همه آحاد جامعه آنچه را که انتظار داشتند در میان نامزدهای نهایی نمی بینند اما جامعه ما نشان داده که همیشه فرصت‌ هایی باور نکردنی خلق می کند. بیایید به یاد بیاوریم که جمهوریت همان نیرویی جادویی و الهی است که پیش از این توانسته بود مرجع تقلیدی تنها و بدون پشتوانه های مادی در جماران را به منبع قدرتی حیرت آور و الهام بخش برای میلیون ها نفر در سراسر جهان تبدیل کند.

طبیعی است که بخاطر پیچیدگی هایی که تحریم های متعدد در دولت ترامپ و پیشرفت های فنی هسته ای در پاسخ به آنها ایجاد شده، جزییات زیادی باید مورد بررسی و بحث قرار بگیرد اما هیچکدام از این موانع غیرقابل عبور نیستند و با اراده سیاسی در پایتخت ها این اختلاف های جزئی نیز به پایان خواهد رسید. بنابراین، ما بسیار امیدواریم که تا پیش از انتقال تصدی دولت بتوانیم احیای کامل برجام را اعلام کنیم.

این مذاکرات بر اساس رویه ای مستقل و قانونی خود و در چارچوب سیاست های کلی نظام و با هدایت رهبری تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت. همانطور که بارها گفته ایم، دولت مصمم است رسالت خود را انجام داده و کشور را بدون تحریم های غیرقانونی تحویل دولت آینده بدهد.

(در پاسخ به این پرسش که برخی تحلیل می کنند که غرب به ویژه آمریکا منتظر نتیجه انتخابات ایران هستند تا چگونگی پیشبرد مذاکرات را مشخص کنند و نظر دولت در این باره،): هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد. مذاکرات به مرحله ای رسیده که باید در مورد تعداد معدودی مسائل کلیدی تصمیم گیری شود و این مسائل هم دقت و وسواس و زمان مورد نیاز خود را می طلبد. ما نه اجازه می‌دهیم که گفت‌وگوها فرسایشی شود و نه تعجیلی برای رسیدن به توافق داریم. ملاک و سنجه ما حقوق ملت و تامین منافع عالی مردم و نظام است.

تیم گفت‌وگو کننده ما نیز در همین چارچوب حرکت کرده و دستورالعمل‌های مرکز را مطابق النعل بالنعل جلو برده است. اگر گفت‌وگوها نیاز به تصمیماتی در تهران داشته باشد، قطعا این تصمیمات در پایتخت گرفته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جنوبی

      جیبت پره حتما شما

    • بدون نام

      خوب شد گفتی. اگه دیگه مردم چکار میکردن.؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج