۱۱۲۳۸۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یک خبرسازی انتخاباتی درباره سیدمحمد خاتمی

جواد امام مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه برخی توهمات خود را در رابطه با نشست انتخاباتی بنیاد باران می‌گویند، تاکید کرد: بنیاد هیچگونه ورودی به انتخابات نداشته است.

جماران: مدیرعامل بنیاد باران به متن اهانت آمیز منتشر شده در فضای مجازی پیرامون برگزاری جلسه انتخاباتی با حضور رئیس دولت اصلاحات واکنش نشان داد.

جواد امام مدیرعامل بنیاد باران درباره برگزاری نشست انتخاباتی با حضور سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، اظهار داشت: این روزها با نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰ و افزایش انتقادات از روند ردصلاحیت‌های شورای نگهبان، عده‌ای تلاش می‌کنند با انتشار مطالبی دروغ و مشوش افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهند. به نحوی که یکبار از جلسه مخفیانه سیدمحمد خاتمی با برخی چهره‌ها سخن می‌گویند و بار دیگر گزارشی از توهمات خود در رابطه با نشست انتخاباتی بنیاد باران رونمایی می‌کنند.

یک خبرسازی انتخاباتی درباره سیدمحمد خاتمی

وی افزود: آنچه مسلم است، بنیاد باران تاکنون هیچ گونه ورودی به مساله انتخابات در کشور نداشته و نخواهد داشت و هرگونه تصمیم گیری در این رابطه، از سوی جبهه اصلاحات ایران متشکل از اعضای حقوقی و حقیقی صورت خواهد گرفت. پوشیده نیست اگر اصلاح طلبان بخواهند جلسه ای انتخاباتی برگزار کنند، نیازی به پنهان‌کاری و بازگو کردن مباحث پشت درهای بسته ندارند و مواضع خود را همیشه شفاف و روشن از طریق پایگاه های رسمی و مطبوعات به سمع و نظر عموم مردم رسانده اند.

جواد امام ادامه داد: آنچه این روزها تحت عنوان گزارش نشست بنیاد باران پیرامون انتخابات منتشر می‌شود، بیشتر از آنکه رنگ و بوی بیان حقایق داشته باشد، جنبه ای مغرضانه برای تخریب و سوءاستفاده سیاسی یک جریان خاص از فضای کنونی دارد. جریانی که موفقیت خود را نه در رقابتی منصفانه و آزاد بلکه از گل آلود کردن فضا می بیند و می داند چنانچه انتخابات در کشور با سازوکار تعریف شده در قانون و به صورت اصولی برگزار شود، شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: ادوار گذشته نشان داده است که اصولگرایان با چالش جدی مقبولیت در میان مردم مواجه بوده اند و به دلیل داشتن افکاری جامانده از زمانه خود حتی برخی اعضای خانواده شان نیز تمایلی به در پیش گرفتن راهشان ندارند. این جریان که برخلاف نظر امام تنها راه بقای خود در عرصه سیاسی را به مسلخ بردن جمهوریت نظام می بیند، تلاش می کند با ردصلاحیت های گسترده، نشر اخبار کذب علیه رقبای سیاسی خود و تهدید و ارعاب کنشگران صاحب فکر، راهی برای ادامه حیات خود باز کند.

دبیرکل مجمع ایثارگران اضافه کرد: جریان مذکور از یک سو به ناامیدی اجتماعی از صندوق های رای دامن می زند و از سوی دیگر تلاش می کند وضعیت کشور را طوری نشان دهد که انگار می توان با حذف یک جریان سیاسی و یکدست کردن حاکمیت همه مشکلات موجود را حل کرد.

وی ادامه داد: با اینکه نمی توان با دادن آدرس غلط به مردم و انتشار اخبار کذب از جلسات اصلاح طلبان، محبوبیت به دست آورد. ولی متاسفانه گروهی گمان می کنند با فحاشی و خبرسازی علیه اصلاح طلبانی که نزدیک ترین مواضع را با رای اکثریت مردم دارند، می توانند مشروعیت سیاسی پیدا کنند. در حالی که تجربه نشان داده این گونه اقدامات آثاری سوء برجای می گذارد و فرصت طلبان نمی توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

جواد امام خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که این روزها بارها مورد تاکید فعالان و کنشگران سیاسی قرار گرفته، این است که نباید «فرصت سوزی» صورت گیرد و به باور بسیاری، چنانچه از ظرفیت های کنونی جامعه برای اصلاح و بازنگری در امور بهره گرفته نشود، ممکن است خیلی زود «دیر» شود. به نحوی که شاید دیگر هیچ معجزه ای هم نتواند اعتماد عمومی را بازگرداند.

وی در پایان گفت: محدودنگران و حصراندیشان بدانند که اگر اصلاح طلبان درون نظام را با اتهاماتی نظیر فتنه گر و آشوب طلب و... از صحنه برانند، آنسوی دیگر اقدامشان، کوچک نمودن دایره حکمرانی و ضربه به نظامی است که با خون هزاران شهید آبیاری شده است. لذا بهتر است تا پیش از آنکه بیشتر دیر شود، دست از اقدامات تنگ نظرانه و خالی از تفکر خود برداشته و منافع ملی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج