adexo3
۱۱۲۴۱۰۳
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

رپورتاژ آگهی

نکات طلایی درباره نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی

جلادهنده (دستیار آبکشی) ماشین ظرفشویی نیز اهمیتی کلیدی در خشک شدن مناسب ظرف‌های شما دارد. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی چیست، هر کدام چگونه کار می‌کنند و نحوه استفاده مناسب از آن‌ها به چه صورت است.

برای دستیابی به یک شستشوی خوب و تمیز، ماشین ظرفشویی باید از آب بسیار نرم استفاده کند. در واقع میزان تمیزکنندگی آب و به جا نماندن لکه، رابطه‌ای مستقیم با میزان نرمی آب دارد. این جایی است که نمک ماشین ظرفشویی وارد می‌شود. جلادهنده (دستیار آبکشی) ماشین ظرفشویی نیز اهمیتی کلیدی در خشک شدن مناسب ظرف‌های شما دارد. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی چیست، هر کدام چگونه کار می‌کنند و نحوه استفاده مناسب از آن‌ها به چه صورت است.

نکات طلایی درباره نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی

چرا به جلادهنده ماشین ظرفشویی نیاز داریم؟

اگر تا به حال از جلادهنده ماشین ظرفشویی استفاده نکرده باشید، احتمالا به لکه‌های آب بر روی ظروف شیشه‌ای عادت دارید. این لکه‌ها نه‌تن‌ها باعث می‌شوند تا ظروف تمیز شما کثیف به‌نظر برسند، بلکه بعد از مدتی شما را به شک می‌اندازند که آیا ماشین ظرفشویی شما به درستی کار می‌کند؟ اگر همیشه بعد از اتمام چرخه شستشو، با ظروفی کدر مواجه می‌شوید که پر از لکه آب هستند، از ماشین ظرفشویی خود ناامید نشوید. احتمالا آنچه نیاز دارید، یک جلادهنده ظرفشویی مناسب است.

نکات طلایی درباره نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی

جلادهنده ماشین ظرفشویی دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

نکات طلایی درباره نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی

اول از همه، شاید بهتر باشد نام جلادهنده را به "دستیار خشک کردن" تغییر دهیم. به این دلیل که وظیفه اصلی جلادهنده، کمک به خشک شدن سریع ظرف‌های شما است. یک جلادهنده ظرفشویی مناسب، حاوی مواد فعال در سطحی است که باعث کاهش کشش سطحی آب می‌شوند. بنابراین، به جای اینکه قطرات آب بر روی ظروف شما شکل بگیرد، به سطوح بچسبد و در هنگام خشک شدن از خود لکه به جا بگذارد، ذرات آب به صورت صفحه‌ای از روی ظروف شما سر می‌خورند و ردی بر جا نمی‌گذارند. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که دارای آب سخت است، استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی اهمیتی مضاعف پیدا می‌کند؛ زیرا حالا نه فقط خود آب، بلکه مواد معدنی موجود در آن نیز ظروف شما را لکه‌دار می‌کند. به دلیل اهمیت قدرت جلادهندگی، پیشنهاد ما استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی هوم پلاس است. جلا دهنده ماشین ظرفشویی هوم پلاس دارای توان بالای درخشان کنندگی ظروف کریستال، شیشه‌ای و استیل بوده و به عنوان مکمل خشک‌کن ماشین ظرفشویی عمل کرده و باعث خشک شدن سریع ظروف می‌شود. جلا دهنده ظرفشویی هوم پلاس با جلوگیری از باقی ماندن لکه آب بر روی ظروف، از ایجاد لکه‌های ابرمانند پیشگیری کرده و لیوان‌ها و ظروف شما را شفاف و درخشان می‌کند. (برای مشاهده قیمت مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی کلیک کنید)

چگونه از جلادهنده ماشین ظرفشویی استفاده کنیم؟

استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی به سادگی استفاده از شوینده‌های معمولی است. مخزن مایع جلادهنده در بالا یا کنار مخزن شوینده ماشین ظرفشویی قرار دارد. محفظه را به صورت کامل پر کنید، آن را ببندید و چرخه شستشو را شروع کنید. جلادهنده ماشین ظرفشویی به طور خودکار در مرحله نهایی شستشو توزیع می‌شود و ظروفی شفاف را به شما تحویل می‌دهد.

فرمولاسیون منحصر به فرد جلادهنده ظرفشویی هوم پلاس موجب از بین رفتن ذرات به جای مانده غذا بر روی ظروف شده و به ‏فرایند شستشو کمک می‌کند. عناصر به کار رفته در جلا دهنده ظرفشویی هوم پلاس با ایجاد مقاومت در برابر تشکیل رسوبات ‏آهکی، علاوه بر کمک کردن به درخشان و شفاف ماندن ظروف، از ماشین ظرفشویی و ظروف در برابر ایجاد خط و خش ‏محافظت می‌کند. ‏ ‏

نکات طلایی درباره نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی

میزان مناسب استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی

اگر به طور منظم از ماشین ظرفشویی خود استفاده می‌کنید، توصیه ما این است که مخزن جلادهنده ظرفشویی را ماهی یک بار پر کنید. در صورتی که مخزن جلادهنده ماشین ظرفشویی شما دارای نشانگر یا پنجره است، می‌توانید آن را تنها در صورت لزوم پر کنید. در هر صورت، همواره مطمئن شوید که به اندازه کافی جلادهنده در ماشین ظرفشویی قرار دارد.

نمک ماشین ظرفشویی چیست؟

نمک ماشین ظرفشویی نوع خاصی از نمک است که برای جذب یون‌های منیزیم و کلسیم (که عامل سختی آب هستند) طراحی شده است. آب سخت، علاوه بر کدر کردن ظروف، جت‌های آبپاش ماشین ظرفشویی شما را نیز مسدود کرده و رسوباتی را روی المنت‌های گرمایشی تشکیل می‌دهد که باعث کاهش قدرت تمیزکنندگی، افزایش مصرف برق و کاهش طول عمر ماشین ظرفشویی می‌شود.

نکات طلایی درباره نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی

نمک ماشین ظرفشویی مخصوص استفاده در دستگاه شستشو ساخته شده و نمی‌تواند با نمک سفره، نمک دریا یا سنگ نمک جایگزین شود. نمک ماشین ظرفشویی دانه‌های بسیار بزرگ‌تری دارد، حاوی مواد ضد کلوخی شدن است و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در صورت خیس شدن نمک، به جسم جامد تبدیل نشده و واحد نرم کننده را مسدود نکند. نمک معمولی حتی می‌تواند سختی آب را افزایش داده و به دستگاه شما آسیب برساند.

چرا به نمک ماشین ظرفشویی نیاز داریم؟

پر بودن مخزن نمک ظرفشویی می‌تواند منجر به کم شدن اهک در دستگاه شما شود، زیرا در هنگام جاری شدن آب در محفظه شستشو، آب را نرم می‌کند. در مجموع، بهبود کارکرد دستگاه به این معنی است که احتمال خراب شدن قطعات دیگر ماشین ظرفشویی نیز کاهش می‌یابد. خوب است که به چک کردن ماهانه مخزن نمک ماشین ظرفشویی خود عادت کنید و مطمئن شوید که مخرن نمک ماشین ظرفشویی شما همواره پر است.

در صورت استفاده نکردن از نمک ماشین ظرفشویی، لکه‌ها و رد آب روی ظروف به یک مشکل ثابت تبدیل می‌شود. این لکه‌ها در صورت سخت بودن آب ظاهر شده و میزان کارایی مواد شوینده را کاهش می‌دهند. از آنجا که نمک ماشین ظرفشویی به طور موثری آب را نرم می‌کند، این رسوبات دیگر در ماشین ظرفشویی شما جمع نشده و ظروف شما را کدر و لکه‌دار نمی‌کنند.

نمک هوم پلاس با احیای قسمت سختی گیر ماشین‌های ظرفشویی باعث شستشوی بهتر و افزایش طول عمر و کارایی ماشین ظرفشویی می‌شود. این نمک از ایجاد رسوبات آهکی جلوگیری می‌کند: یک ماشین ظرفشویی تمیزتر، به معنای احتمال کمتر عملکرد نادرست قطعات یا خرابی دستگاه است. نمک ماشین ظرفشویی هوم پلاس عملکرد قرص‌ها و شوینده‌های ماشین ظرفشویی را افزایش داده و موجب درخشندگی بیشتر ظروف می‌شود. علاوه بر این، نمک ظرفشویی هوم پلاس به جلوگیری از ایجاد رگه‌های رسوبی، لکه‌های ابر مانند و خوردگی ظروف کمک می‌کند. نمک هوم پلاس، به ویژه در مناطق دارای آب سخت، عاملی حیاتی در شستشوی موثر ظروف توسط ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود. (برای خرید نمک ماشین ظرفشویی کلیک کنید)

چگونه از نمک ماشین ظرفشویی استفاده کنیم؟

نکات طلایی درباره نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی

  • درپوش مخزن نمک را باز کرده و آن را با نمک ماشین ظرفشویی مناسب پر کنید. اگر مخزن پر از آب باشد، هنوز هم می‌توانید نمک را درون آن بریزید، زیرا نمک آب اضافی را بیرون می‌ریزد. اگر قصد ندارید بلافاصله از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، توصیه می‌شود آب ریخته شده را با دستمال کاعذی پاک کنید. اگر دستگاه را برای نخستین بار روشن می‌کنید، مطمئن شوید که مخزن نمک پر از آب باشد، برای نرم کردن آب نیاز است که نمک در آب محلول باشد.
  • درپوش را مجددا ببندید. اطمینان حاصل کنید که درپوش محکم بسته شده و آماده استفاده مجدد باشد. اکثر مخازن نرم کننده آب دارای دکمه‌ای برای تنظیم میزان سختی آب هستند. برای اطمینان از تمیز شدن ظروف، از دقیق بودن این تنظیمات مطمئن شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج