جاباما
۱۱۲۴۲۵۶
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

فرخ‌نژاد از جشنواره جهانی فجر جایزه گرفت

در آخرین سانس روز پایانی برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به فیلم سینمایی «میجر» اختصاص داشت، جایزه سیمرغ سیمین بهترین بازیگر این دوره، توسط دبیر جشنواره به حمید فرخ‌نژاد اهدا شد.

ایسنا: در آخرین سانس روز پایانی برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به فیلم سینمایی «میجر» اختصاص داشت، جایزه سیمرغ سیمین بهترین بازیگر این دوره، توسط دبیر جشنواره به حمید فرخ‌نژاد اهدا شد.

در مراسمی کوتاه که پس از اکران فیلم سینمایی «میجر» ساخته احسان عبدی‌پور برگزار شد، محمدمهدی عسگرپور دبیر جشنواره، امیر اسفندیاری معاون دبیر و سمیه علیپور مدیر روابط عمومی با حضور در سالن شماره یک پردیس چارسو، جایزه بهترین بازیگر مرد این دوره از جشنواره را به حمید فرخ‌نژاد، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میجر» اهدا کردند.

فرخ‌نژاد از جشنواره جهانی فجر جایزه گرفت

عسگرپور در پایان جشنواره با اعلام این موضوع که اهدای این جایزه یک حرکت نمادین است، اظهار کرد: در این دوره از جشنواره به دلیل شرایط خاصی که داشت، اختتامیه به آن معنای خاص نداشتیم و با توجه به حضور آقای فرخ‌نژاد در پردیس چارسو، فرصت را غنیمت شمردیم تا به‌عنوان حسن ختام، جایزه بهترین بازیگر بخش سینمای سعادت را به ایشان اهدا کنیم.

او ادامه داد: «میجر» آخرین فیلم اکران‌شده در جشنواره امسال بود که باعث به وجود آمدن یک اتفاق ویژه شد. اولین فیلم اکران‌شده در زمان افتتاحیه، یک فیلم جنوبی یعنی «آنسوی آتش» آقای عیاری بود و آخرین فیلم اکران‌شده پس از اختتامیه هم یک فیلم جنوبی دیگر.

احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم «میجر»، در سخنانی کوتاه با اعلام رضایت از حضور فیلمش در جشنواره و برنده‌شدن جایزه در دو بخش نتپک و سینمای سعادت اعلام کرد: خیلی خوشحالم که امشب اینجاییم و خوشحال‌تر می‌شوم اگر این فیلم یک اکران متوسط رو به بالا هم داشته باشد چون فیلمی است که از یک جغرافیای دور و با زبانی که زبان قالب سینما و درام ایران نیست می‌آید و ۹۵ درصد از بازیگرانش چهره‌های ناشناخته‌ سینما بودند.

حمید فرخ‌نژاد، ضمن تشکر از هیئت داوران بخش سینمای سعادت، از برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر تشکر کرد و افزود: خوشحالم که آقای عسگرپور برخلاف برخی از همکارانشان نترسیدند و این فیلم را در جشنواره جهانی پذیرفتند چون هنوز هم نمی‌دانم چرا این فیلم در جشنواره ملی نبود اما خوشحالیم که میجر در جشنواره‌ای دیده شد که از لحاظ ارزش‌گذاری، جایگاه معتبری دارد.

بهترین بازیگر سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در انتهای صحبت‌هایش گفت: خیلی دوست داشتم که استادم خسرو سینایی در جمع ما بود و این فیلم را تماشا می‌کرد. از همین‌ جا، این جایزه را به پاس بزرگواری‌ای که داشتند به ایشان تقدیم می‌کنم. روحشان شاد.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی استعداد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی استعداد و تکراری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج