۱۱۲۴۵۴۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

وضعیت حصارکشی مرز‌های پاکستان با ایران

وزیر کشور پاکستان گفت: عملیات حصارکشی مرزهای مشترک پاکستان با جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی تکمیل می‌شود.

ایرنا: وزیر کشور پاکستان گفت: عملیات حصارکشی مرزهای مشترک پاکستان با جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی تکمیل می‌شود.

«شیخ رشید احمد» روز جمعه پیش از سفر به نقطه صفر مرزی این کشور با افغانستان در مناطق وزیرستان شمالی و جنوبی طی یک پیام ویدیویی اعلام کرد: دولت اسلام‌آباد مصمم به هوشمند سازی مرزها و جلوگیری از هرگونه خلاء و ترددهای غیرقانونی است.

وی افزود: تاکنون انسداد ۴۴ درصد از مرزهای مشترک پاکستان با ایران تکمیل شده و تا پایان سال ۲۰۲۱ طرح حصارکشی کامل خواهد شد.

وزیر کشور پاکستان تاکید کرد: دولت عمران‌خان متعهد به تقویت امنیت مرزها، اعمال نظارت دقیق بر کنترل تردد و استفاده از فناوری الکترونیکی برای مدیریت موثر مرزی است.

سخنگوی ارتش پاکستان اواخر دیماه سال گذشته در یک نشست خبری در مقر فرماندهی ارتش در شهر راولپندی به تداوم طرح حصارکشی مرزهای مشترک این کشور با ایران اشاره کرد و گفت: نتایج بسیار امیدوار کننده‌ای از مراقبت از مرزهای مشترک و پروژه حصار کشی دریافت کرده‌ایم.

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان نیز ۲۱ آبان ۹۹ در جریان یازدهمین سفر رسمی خود به پاکستان گفته بود: جمهوری اسلامی ایران اقدام‌های اسلام آباد و ارتش این کشور برای تامین امنیت و مراقبت از مرزهای مشترک را قابل اطمینان می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج