جاباما
۱۱۲۵۵۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش کلانتری به وزن بالای جلیقه‌های محیط‌بانان

رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاون رئیس‌جمهور بر ضرورت در اولویت قرار گرفتن دریافت حق‌آبه تالاب‌ها، کاهش آلودگی هوای کلانشهر‌ها و ساماندهی پسماند‌ها در دولت بعدی تاکید کرد.

ایلنا: رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاون رئیس‌جمهور بر ضرورت در اولویت قرار گرفتن دریافت حق‌آبه تالاب‌ها، کاهش آلودگی هوای کلانشهرها و ساماندهی پسماندها در دولت بعدی تاکید کرد.

«عیسی کلانتری» رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین اولویت‌های محیط زیستی در دولت بعد، باید چه مواردی باشد، بیان کرد: در حوزه‌ی محیط زیست به نظر من تمام مسائل مهم هستند، اما یکی به مقوله گرد و غبار و دیگری به وضعیت کلانشهرها و آلودگی پسماندها توجه می‌کند و همه‌ی اینها به منابع مالی که در اختیار قرار می‌گیرد، بستگی دارد.

وی ادامه داد: اما موردی که از نظر من اولویت مهمی است، حق آبه‌ی تالاب‌های کشور است که حتما باید پرداخت شود و موضوع دیگر وضعیت هوای کلانشهرها است که واقعا این مساله به سادگی قابل حل است.

کلانتری افزود: موضوع دیگر سر و سامان دادن به وضعیت پسماندهای کشور است که بخش عمده‌ی آن را ما انجام دادیم و باقی آن هم باید انجام شود و در رابطه با این مسائل ما طرح داریم که اگر دولت بعد بخواهد تقدیم می‌کنیم‌.

وی همچنین در مورد سنگین بودن جلیقه‌ی محیط‌بان‌ها و سختی حمل آن در هنگام ماموریت گفت: ما جلیقه خارجی نداریم و محیط‌بان‌ها محبور هستند از همین جلیقه‌ها استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نوع جلیقه استاندارد است؟ افزود: به هر حال اینها تولید داخل است و نوع خارجی آن به دلیل تحریم و مشکلات دیگر وارد نمی‌شود، این اواخر هم دو محیط‌بان که کشته شدند یکی از آنها گلوله به سرش اصابت کرده بود، یعنی اگر هم جلیقه داشت، بی‌فایده بود، البته دیگری که محیط‌بان زنجان بود، گلوله به سینه‌اش اصابت کرده بود.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با تاکید بر اینکه در این مورد ما تابع نیروی‌های مسلح هستیم و هر چه آنها استفاده می‌کنند، ما نیز باید استفاده کنیم، گفت: البته هزینه‌ی این جلیقه‌ها بسیار کم‌تر از نوع خارجی آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج