۱۱۲۵۷۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رضایی: مشکل ورود زنان به ورزشگاه را حل می کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مشکل ورود ورزشکاران زن برای ورود به ورزشگاه ها مثل اتفاقی که برای خواهران منصوریان افتاد را حل می کنم. حتما دولت ما مانع از ایجاد محدودیت برای زنان خواهد شد.

خبرآنلاین: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مشکل ورود ورزشکاران زن برای ورود به ورزشگاه ها مثل اتفاقی که برای خواهران منصوریان افتاد را حل می کنم. حتما دولت ما مانع از ایجاد محدودیت برای زنان خواهد شد.

محسن رضایی درباره نیروی انسانی مرتبط با حوزه فرهنگ و آموزش گفت:

با دو مشکل ساختاری و مدیریتی در آموزش و پرورش و آموزش عالی مواجه هستیم. در برنامه ما تقویت زمامداران آینده در تمام بخش های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی لحاظ شده است. من در تمام مراکز استان مدرسه زمامداران آینده را راه اندازی خواهم کرد تا بیمه بشویم.

تا زمانی که مدیریت در آموزش و پرورش و آموزش عالی درست نشود، نمی توانیم از عناصر ضعیف انتظار داشته باشیم. در دولت ما مدرسه محوری، محور آموزش و پرورش است. به مجتمعات آموزشی اختیارات اجرایی می دهیم و مدرسه محور اساسی خواهد شد. وزارت آموزش و پرورش بسیار بزرگ و حجیم است و به امورات مدارس نمی رسد.

در مسئله خانم ها که می توانند نقش موثری داشته باشند، من اینترنت ارزان را برای زنان سرپرستان خانوار اجرا می کنم. من مشکل ورود ورزشکاران زن برای ورود به ورزشگاه ها مثل اتفاقی که برای خواهران منصوریان افتاد را حل می کنم. حتما دولت ما مانع از ایجاد محدودیت برای زنان خواهد شد.

ما معلمانی سراغ داریم که شغل دوم و سوم دارند. چنین معلم هایی نمی توانند وقت کافی روی معلم ها بگذارند. ما به دنبال مسکن ارزان برای معلمان هستیم تا بار اجاره نشینی را از روی دوش آن ها برداریم تا بتوانند فرزندان ایران را تربیت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج