۱۱۲۶۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حتي ۱ ساعت هم نبايد بی دليل در زندان بود

رييس سازمان زندان‌ها با تاكيد بر اينكه نبايد حتي يك ساعت هم زنداني بدون دليل در زندان باشد، اضافه كرد: اگر زنداني يك روز هم با اقدامات ما زودتر آزاد شود، يك قدم در امور اصلاحي پيشتر هستيم و در صورت توفيق در اين زمينه مطمئنا شاهد ۱۰ تا ۲۰ درصد كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها خواهيم بود.

خبرگزاری ایسنا: اصغر جهانگير، رييس سازمان زندان‌ها بر لزوم پيگيري وضعيت قضايي زندانيان تحت قرار و بلاتكليف تاكيد كرد و با بيان اينكه حضور مستمر قاضي ناظر زندان در فرآيند كاهش جمعيت كيفري بسيار موثر است، گفت: بايد نهضتي توسط شعب دادگستري و زندان‌ها صورت پذيرد تا زندانياني كه قرارشان طولاني مي‌شود با پيگيري مسوولان زندان و تعامل قضات محترم دادگستري از بلاتكليفي خارج و وضعيتشان مشخص شود.

او با تاكيد بر اينكه نبايد حتي يك ساعت هم زنداني بدون دليل در زندان باشد، اضافه كرد: اگر زنداني يك روز هم با اقدامات ما زودتر آزاد شود، يك قدم در امور اصلاحي پيشتر هستيم و در صورت توفيق در اين زمينه مطمئنا شاهد ۱۰ تا ۲۰ درصد كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها خواهيم بود.

جهانگير آناليز مداوم وضعيت قضايي زندانيان توسط زندان و انعكاس مشكلات به سازمان و شناسايي راه‌هاي كاهش جمعيت كيفري را الزامي دانست و خاطرنشان كرد: اگر زنداني احساس كند از طرف زندانبانان، حمايت موثر از او صورت مي‌گيرد، مسلما تاثيرپذيري بيشتري در زمينه‌هاي مختلف آموزشي و اصلاحي خواهد داشت چون چيزي كه به تقويت روحيه زنداني كمك مي‌كند، كاهش تالمات روحي است و تمام فعالان عرصه زندانباني بايد اين شعار را سرلوحه امور قرار دهند كه حتي يك ساعت از عمر مددجو نبايد بي‌جهت در زندان تلف شود و همه در برابر اين امر مسوول هستيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج