جاباما
۱۱۲۷۵۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش نرگس آبیار به «خانواده‌ی آقای هاشمی»

نرگس آبیار، کارگردان سینما به تماشای نمایش «خانواده آقای هاشمی» در تماشاخانه «سنگلج» نشست.

خبرگزاری ایسنا: نرگس آبیار، کارگردان سینما شامگاه یکشنبه ۲۳ خرداد ماه به تماشای نمایش «خانواده آقای هاشمی» به کارگردانی علی هاشمی نشست.

واکنش نرگس آبیار به «خانواده‌ی آقای هاشمی»

به نقل از روابط عمومی تماشاخانه «سنگلج»، آبیار با ابراز خرسندی از اجرای این اثر نمایشی در مقطع کرونایی، از توانایی گروه اجرایی و بازیگران این نمایش سخن گفت و افزود : چه خوب که در این روزها گروه نمایشی کنار هم هستند و با قصه‌ای ایرانی نمایشی زیبا را روی صحنه آورده‌اند.

این نمایش نوشته و کار علی عامل هاشمی است و هادی عامل هاشمی، دیگر برادر هاشمی، به عنوان تهیه کننده و مشاور کارگردان، برادر جوان‌تر خود را در اجرای این اثر همراهی می‌کند.

داستان این نمایش درباره خانواده‌ای است که یک سال از فوت مادرشان می‌گذرد. نیمی از این خانواده در کار تعزیه‌خوانی هستند و نیمی دیگر در کار نمایش‌های شادی‌آور ایرانی و از این راه گذران زندگی می‌کنند.

پیش از این پدر این خانوانده فوت کرده و حالا هم که یک سال از درگذشت مادرشان می‌گذرد، ماجراهایی برای آنان رخ می‌دهد و این نمایش هم گوشه چشمی دارد به ماجراهای خانواده آقای هاشمی، خانواده‌ای کازرونی که ماجراهای آن را در کتاب اجتماعی دوره مدرسه‌مان داشتیم و هم اشاره‌هایی به خانواده برادران هاشمی (هنرمندان تئاتر ایران) دارد، چرا که این نمایش را به صورت خانوادگی روی صحنه می‌برند.

نمایش کمدی «خانواده آقای هاشمی» با بازی مسعود حجازی مهر، هادی عامل، فهیمه باروتچی، علی عامل هاشمی، بهادر اورعی، سینا رازقی، سالار دریاموج، فرشته قاسم‌پور، یاسمن رضازاده، روی صحنه می‌رود.

این نمایش شامگاه پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور هدایت هاشمی، اولین اجرای خود را روی صحنه برد و هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در تماشاخانه «سنگلج» به صحنه می‌رود.بلیت این نمایش در سایت تیوال به فروش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج