۱۱۳۰۴۹۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آغاز مهمترین بروزرسانی سری گلکسی S۲۱

سامسونگ در ماه جاری میلادی حداقل سه بروزرسانی برای سری گلکسی S۲۱ ارائه کرده. دو مورد اول فقط برای برخی بازارها و اکنون سومین بروزرسانی سری گلکسی S۲۱ در این هفته برای بازار جهانی عرضه شده که برخی مشکلات مربوط به دوربین و داغ شدن بیش از حد دستگاه را رفع می‌کند.

دیجیاتو: سامسونگ در ماه جاری میلادی حداقل سه بروزرسانی برای سری گلکسی S۲۱ ارائه کرده. دو مورد اول فقط برای برخی بازارها و اکنون سومین بروزرسانی سری گلکسی S۲۱ در این هفته برای بازار جهانی عرضه شده که برخی مشکلات مربوط به دوربین و داغ شدن بیش از حد دستگاه را رفع می‌کند.

این بروزرسانی برای تمام مدل‌های سری گلکسی S۲۱ منتشر شده و آن‌ها حالا در ایالات متحده آمریکا بروزرسانی نرم‌افزاری G۹۹xUSQU۴AUF۵ را دریافت کرده‌اند.

آغاز مهمترین بروزرسانی سری گلکسی S۲۱

بروزرسانی جدید سامسونگ به لطف پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۱، امنیت گوشی را افزایش می‌دهد، اما مهم‌تر از همه، وقفه دردسرساز آخرین پرچمداران سامسونگ در هنگام کار با دوربین و زوم کردن را از بین می‌برد و همچنین عملکرد حالت پرتره دوربین نیز بهبود پیدا می‌کند. سامسونگ در آپدیت جدید، مشکل افزایش دمای بیش از حد معمول پرچمدارهای خود را نیز برطرف کرده است.

با وجود رفع چنین مشکلاتی، به نظر نمی‌رسد که کرش کردن اندروید اتو با بروزرسانی جدید سامسونگ برطرف شده باشد، زیرا کاربران همچنان مشکلات مربوط به آن را گزارش می‌کنند. با این وجود کره‌ای‌ها اصلاحاتی را برای این مشکل در نظر گرفته‌اند که ماه‌ آینده ارائه می‌شود.

طبق معمول، دریافت آخرین بروزرسانی ارائه شده از سوی سامسونگ به راحتی و با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی، منوی مربوط به بروزرسانی نرم‌افزاری و انتخاب دکمه آپدیت امکان‌پذیر. البته این بروزرسانی هم اکنون در دسترس کاربران ایالات متحده قرار گرفته است و انتظار می‌رود طی روز‌های آینده برای سایر نقاط جهان نیز منتشر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج