جاباما
۱۱۳۰۷۱۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

انتشار بتای جدید اندروید ۱۲ با رفع مشکلات مختلف

کمپانی گوگل به تازگی بتای جدید اندروید ۱۲ را منتشر کرده است. مشکلات متعددی در بیلد آزمایشی ۲.۱ سیستم عامل جدید حل شده‌اند.

عصر ایران: کمپانی گوگل به تازگی بتای جدید اندروید ۱۲ را منتشر کرده است. مشکلات متعددی در بیلد آزمایشی ۲.۱ سیستم عامل جدید حل شده‌اند.

نسخه‌های بتا معمولا بیلدهای آزمایشی از سیستم عامل بوده و نصب آن‌ها روی دستگاه اصلی توصیه نمی‌شود. این واقعیت در خصوص بتای اندروید ۱۲ نیز صدق می‌کند. نسخه آزمایشی فعلی سیستم عامل جدید فاصله زیادی تا رسیدن به یک حالت پایدار دارد. پس بهتر این است که از نصب آن روی گوشی اصلی خودداری کنید.

انتشار بتای جدید اندروید ۱۲ با رفع مشکلات مختلف

گوگل به تازگی نسخه بتای 2.1 اندروید 12 را منتشر کرده است. در این نسخه، اشکالات متعددی اصلاح شده‌اند. بتای جدید به زودی برای گوشی‌های مدل Pixel 3، Pixel 3A، Pixel 4، Pixel 4A و Pixel 5 عرضه می‌شود.

اگر هم‌اکنون در حال استفاده از پیش‌نمایش دولوپر یا بیلد بتا هستید، به زودی آپدیت OTA حاوی بتای 2.1 جدید را دریافت خواهید کرد. به‌روزرسانی اخیر، مشکل عدم نمایش رویدادهای آب و هوا و تقویم در ویجت فوری روی صفحه قفل یا خانه را نیز رفع کرده است.

بتای جدید اندروید 12 مشکل منع کاربران از دستیابی به آیتم‌های مختلف از قفل صفحه را حل می‌کند. مشکلات مربوط به کشیدن صفحه به سمت پایین برای دستیابی به بخش اطلاع‌رسانی (نوتیفیکیشن)، کشیدن صفحه به سمت بالا برای باز کردن قفل و کنار کشیدن پیام در صفحه قفل، حالا برطرف شده‌اند.

انتشار بتای جدید اندروید ۱۲ با رفع مشکلات مختلف

طبق گفته‌های گوگل، انیمیشن‌های لرزان و چشمک‌زن حین استفاده از ژست حرکتی جهت دستیابی به اپلیکیشن های اخیر، توسط نسخه بتای ۲.۱ اندروید ۱۲ کاملا اصلاح شده‌اند. مشکل گیرکردن و محو شدن شاخص‌های جواز میکروفون و دوربین نیز در آپدیت جدید حل شده است.

بسیاری از کاربران پس از نصب نسخه بتای دوم و بازنشانی گوشی، با توقف عملکرد آن در بخش Setup Wizard مواجه بوده‌اند. نسخه ۲.۱ این مشکل را نیز برطرف کرده است.

در نهایت باید گفت که با نصب نسخه بتای جدید، دستگاه مجازی اندرویدی (ADV) با اجرای سیستم عامل Android ۱۲ و همین‌طور شبیه‌ساز اندرویدی دیگر به طور خودکار به اینترنت متصل نمی‌شوند.

در صورت دریافت هشدار مربوط به OTA جدید می‌توانید به ترتیب با مراجعه به بخش Settings، System، Advanced و سپس System Update، نسخه بتای ۲.۱ را دانلود و نصب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج