جاباما
۱۱۳۱۷۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اپل روی آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر کار می‌کند

اپل امسال از آیپد پرو M۱ با نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی رونمایی کرد، اما احتمالا در آینده چنین رویکردی تغییر می‌کند و آیپد پروهای آینده با نمایشگر بزرگتری از راه می‌رسند.

دیجیاتو: اپل امسال از آیپد پرو M۱ با نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی رونمایی کرد، اما احتمالا در آینده چنین رویکردی تغییر می‌کند و آیپد پروهای آینده با نمایشگر بزرگتری از راه می‌رسند.

اپل روی آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر کار می‌کند

طبق گزارش جدید بلومبرگ، آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر چندین سال دیگر معرفی می‌شود:

«مهندسان و طراحان در حال کار روی آیپدهای جدید با نمایشگر بزرگتر هستند که در زودترین زمان، دو سال دیگر از راه می‌رسند. این محصولات به احتمال زیاد سال آینده میلادی معرفی نمی‌شوند و اپل روی بازطراحی آیپد پرو با سایز یکسان با مدل‌های کنونی تمرکز می‌کند. البته این احتمال هم وجود دارد که آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر هیچ موقع معرفی نشود. با این وجود آیپد با نمایشگر بزرگتر می‌تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد و فاصله میان تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را کاهش دهد.»

در حال حاضر آیپد پرو با نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی در بازار حضور دارد و از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد. بلومبرگ در گذشته در گزارشی گفته بود که اپل در حال آزمایش پنل پشتی شیشه‌ای برای نسل جدید این تبلت در سال ۲۰۲۲ است تا پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم را به آن اضافه کند.

استفاده از نمایشگر بزرگتر در آیپد پرو می‌تواند فاصله تبلت‌های اپل با مک‌بوک‌ها را کاهش دهد. در حال حاضر بزرگترین مک‌بوک اپل به نمایشگر ۱۶ اینچی مجهز شده و انتظار می‌رود در آینده مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی هم از راه برسد.

با وجودی که نمایشگر بزرگتر می‌تواند کارایی آیپد پرو را افزایش دهد، اما سیستم عاملش یک مانع بزرگ برای استفاده کامل از سخت افزار قدرتمندش است. iPadOS نمی‌تواند با مک او اس رقابت کند و برای مثال قدرت بالای چیپ M1 در آیپد پرو ۲۰۲۱ هم قربانی همین سیستم عامل شده است.

بلومبرگ به این موضوع اشاره کرده که اپل در نهایت باید امکان اجرای اپ‌های مک یا برنامه‌های شبیه به آن‌ها را برای آیپد پرو ممکن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج