۱۱۳۴۶۶۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سونی از اسپیکر بی‌سیم پشت گردنی رونمایی کرد

سونی از اسپیکر سبک وزن و پشت گردنی «SRS-NB۱۰» که روی شانه کاربر قرار می‌گیرد و شرکت در جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند، رونمایی کرد.

دیجیاتو: سونی از اسپیکر سبک وزن و پشت گردنی «SRS-NB۱۰» که روی شانه کاربر قرار می‌گیرد و شرکت در جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند، رونمایی کرد.

سونی از اسپیکر بی‌سیم پشت گردنی رونمایی کرد

طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند ضمن انجام کارهای مختلف، به موسیقی گوش دهند و در شرایط دورکاری در جلسات کاری حاضر شوند. این اسپیکر علاوه بر کیفیت صدای بالا و وضوح صوتی خوب، طراحی متفاوتی دارد که می‌تواند در کل روز توسط کاربر و روی شانه‌های وی مورد استفاده قرار بگیرد.

اسپیکر SRS-NB10 سونی با فناوری دقیق پیکاپ صوتی، دو عدد میکروفون و پردازش سیگنال صوتی پیشرفته، پژواک صدا را به حداقل می‌رساند و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی میکروفون آن را در جلسات کاری تنها یا یک کلیک ساده روی دکمه مربوطه فعال یا غیرفعال کنند.

سونی از اسپیکر بی‌سیم پشت گردنی رونمایی کرد

اسپیکر جدید پشت گردنی سونی، وزن سبکی دارد و استفاده از آن برای کاربران آزاردهنده نیست. این محصول با هربار شارژ می‌تواند حداکثر تا ۲۰ ساعت کاربر را برای تماس‌های تلفنی، پخش موسیقی، پادکست و محتوای صوتی و تصویری همراهی کند. این اسپیکر با فناوری شارژ سریع به مدت ۱۰ دقیقه شارژ مورد نیاز برای یک ساعت کار را فراهم می‌کند.

به لطف بهره‌مندی از مولتی پوینت کانکشن ۳ (Multipoint Connection۳)، کاربران می‌توانند همزمان دو دستگاه را به آن متصل کنند. برای مثال وقتی کاربر از طریق گوشی هوشمند به موسیقی گوش می‌دهد و همزمان لازم است از روی لپ‌تاپ پاسخگوی تماس صوتی دیگری باشد، به راحتی می‌تواند با یک کلیک ساده تماس روی لپ‌تاپ را پاسخ دهد و پس از پایان آن، مجددا به موسیقی که از موبایل پخش می‌شود، گوش دهد.

اسپیکر جدید سونی علاوه بر پشتیبانی از استاندارد IPX۴، مجهز به پورت USB Type C است. از طرفی در تولید این اسپیکر تنها ده درصد از پلاستیک استفاده شده و در واقع محصولی دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود. اسپیکر SRS-NB۱۰ با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار از شهریور ماه در ترکیب رنگ خاکستری و سفید به بازار عرضه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج