۱۱۳۴۹۸۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عرضه «آیپد» با نمایشگر اولد تا سال ۲۰۲۳

با وجودی که برخی منابع می‌گویند آیپد اپل با نمایشگر اولد سال آینده میلادی از راه می‌رسد، اما براساس گزارش منتشر شده از عرضه نمایشگر‌های اولد از سوی مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، احتمالا این اتفاق تا سال ۲۰۲۳ اتفاق نمی‌افتد.

دیجیاتو: با وجودی که برخی منابع می‌گویند آیپد اپل با نمایشگر اولد سال آینده میلادی از راه می‌رسد، اما براساس گزارش منتشر شده از عرضه نمایشگرهای اولد از سوی «مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، احتمالا این اتفاق تا سال ۲۰۲۳ اتفاق نمی‌افتد.

گزارش‌های زیادی در مورد عرضه آیپدی با نمایشگر اولد از سوی اپل منتشر شده است و خبرهای غیر رسمی بسیاری نیز تایید می‌کند که این تکنولوژی در حال توسعه است. در حال حاضر، اپل فقط برای گوشی‌های آیفون، اپل واچ و تاچ بار مک بوک پرو خود از نمایشگرهای اولد استفاده می‌کند اما به نظر می‌رسد در تلاش است تا از آن‌ها در سیستم‌های مک و آیپد نیز استفاده کند.

بیشتر خبرهای غیر رسمی که پیش از این درباره آیپد آینده اپل شنیده شده است، عنوان می‌کنند که این دستگاه سال آینده و یک سال زودتر از پیش‌بینی DSCC عرضه خواهد شد. Elec اخیرا اعلام کرده بود که اپل در سال ۲۰۲۲ یک آیپد ۱۰.۸ اینچی با نمایشگر اولد روانه بازار می‌کند و «مینگ-چی کو» تحلیلگر شناخته شده اپل نیز در اواخر سال گذشته گفته بود که انتظار می‌رود اپل سال میلادی آینده استفاده از نمایشگر اولد را آغاز کند. دیجی‌تایمز نیز پیش‌بینی کرده است که اپل اولین آیپد خود با استفاده از نمایشگر اولد را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد کرد.

کو همچنین در ادامه پیش‌بینی‌ها خود گفت که اولین آیپد اپل با استفاده از نمایشگرهای اولد، «آیپد ایر» خواهد بود و اپل به استفاده از فناوری مینی LED در آیپد پرو ادامه می‌دهد. با این حال این موضوع در گزارش‌های دیگر ذکر نشده است اما با توجه به اینکه مینگ-چی گو اغلب پیش‌بینی‌های قابل قبولی درباره اپل عنوان می‌کند، احتمال عرضه آیپد ایر اولد بسیار بیشتر است.

نمایشگرهای عنوان شده در این خبر گران هستند و به همین دلیل اپل تاکنون آن را به دستگاه‌های کوچک‌تری مانند آیفون و اپل واچ محدود کرده است. بهره‌مندی آیپد اپل از نمایشگر اولد، باعث بهبود روشنایی، کنتراست بالاتر، رنگ مشکی واقعی و زاویه دید گسترده‌تر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج