۱۱۳۶۰۵۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

قصاص؛ پایان دوئل عشقی

پسری جوان که ۵سال قبل بر سر یک دختر دست به جنایت زده و به قصاص محکوم شده بود، در محوطه زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

همشهری: پسری جوان که ۵سال قبل بر سر یک دختر دست به جنایت زده و به قصاص محکوم شده بود، در محوطه زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

این جنایت ۲۸بهمن سال ۹۵در اطراف تهران رخ داد. آن روز وقتی گزارش یک درگیری خونین به پلیس اعلام شد، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پسری جوان در این درگیری با ضربات چاقو زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافته است. درحالی‌که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید که جوان زخمی جانش را از دست داده است.

قصاص؛ پایان دوئل عشقی

در این شرایط پرونده جنایی تشکیل و با تحقیق ازشاهدان عامل جنایت شناسایی و دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها اقرار کرد که دعوای او و مقتول بر سر یک دختر بوده است. او گفت که عاشق دختری جوان شده و قصد ازدواج با او را داشته اما وقتی فهمیده که مقتول نیز به آن دختر علاقه دارد و وی را مانع رسیدن به خواسته‌اش دیده با او درگیر شده و وی را به قتل رسانده است. متهم همچنین مدعی شد که روز حادثه فقط قصد ترساندن و زهرچشم گرفتن از مقتول را داشته اما وقتی با یکدیگر درگیر شدند کنترلش را از دست داده و با چاقو به او ضربه زده است.

متهم به قتل روانه زندان شد و بعد از مدتی در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شد. او به حکم قصاصش اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات شعبه 39دیوان پس از بررسی پرونده، حکم قصاص وی را تأیید کردند و پرونده برای انجام مقدمات اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد.

محکوم به قصاص چند روز قبل در محوطه زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و با اصرار اولیای دم حکم قصاص وی نیز اجرا شد. به این ترتیب با به دار آویخته شدن قاتل، پرونده این جنایت بسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج