جاباما
۱۱۳۶۶۵۸
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

۲۸هزار یورو برای ترغیب به اقامت در روستا!

شماری از روستاهای ایتالیا برای آنکه نسل جوان را به نقل مکان به این روستاها ترغیب کنند، حاضرند به آنان ۲۸ هزار یورو بپردازند.

ایندیپندنت فارسی: شماری از روستاهای ایتالیا برای آنکه نسل جوان را به نقل مکان به این روستاها ترغیب کنند، حاضرند به آنان ۲۸ هزار یورو بپردازند.

منطقه کالابریا واقع در جنوب و در نوک کشور چکمه‌مانند ایتالیا، به افرادی که روستاهایی با دو هزار نفر سکنه یا کمتر را که جمعیتشان رو به کاهش است، برای زندگی برگزینند، پول پرداخت می‌کنند اما این پیشنهاد رویایی شرایطی هم دارد.

متقاضیان باید ۴۰ ساله یا جوان‌تر باشند و ظرف ۹۰ روز از پذیرش تقاضایشان، در کالابریا مستقر شوند.

۲۸هزار یورو برای ترغیب به اقامت در روستا!

برای دریافت مبلغ پیشنهادی، متقاضیان باید متعهد شوند که کسب‌وکاری جدید را در حرفه خاصی که مورد نیاز روستا است، آغاز خواهند کرد.

این احتمال وجود دارد که مبلغ پیشنهادی در قالب مبالغ ماهانه ۸۰۰ تا یک هزار یورویی و ظرف سه سال پرداخت شود یا در یک مرحله و برای تامین هزینه یک کسب‌وکار جدید مانند رستوران، مغازه یا مسافرخانه به فرد داده شود.

جان‌لوکا الو، کنسول منطقه‌ای، به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت:‌ «ما در حال بررسی جزئیات فنی، مقادیر دقیق وجوه ماهانه و طول مدت پرداخت هستیم. همچنین مطالعه درباره وارد کردن روستاهای بزرگتر با سه هزار نفر جمعیت به طرح را هم در دست بررسی داریم.»

او گفت:‌ «روستاها استقبال زیادی کرده‌اند و امیدواریم در صورت موفقیت اولین طرح، برنامه‌های مشابه دیگری در سال‌های آینده اجرا شود.»

امید می‌رود که این طرح با جذب ساکنان جوان و دارای ایده‌های نو برای راه‌اندازی کسب‌وکارهایی در جهت غنای زندگی محلی، جوامع در حال کوچک شدن را تقویت کند.

آقای گالو می‌گوید: «هدف، تقویت اقتصادی محلی و دمیدن جان تازه در جوامع کوچک است.»

او گفت:‌ «ما می‌خواهیم تقاضا برای مشاغل تازه را برآورده کنیم، از همین رو از روستاییان خواسته‌ایم به ما بگویند که کدام مشاغل به جذب کارگران ماهر خاص نیاز دارند و جایشان خالی است.»

این پروژه «درآمد سکونت فعال» نام دارد و با بودجه ۷۰۰ هزار یورویی از چند هفته دیگر پذیرش تقاضای از مردم را آغاز می‌کند.

روستاهای دیگر در سایر مناطق ایتالیا نیز برای جذب ساکنان جدید مشوق‌های مشابهی ارائه می‌دهند. روستای قرون وسطایی سانتافیورا در توسکانی و شهر باستانی ریتی در لاتزیو نیز به افرادی که از راه دور کار می‌کنند و به نقل مکان به آنجا تمایل دارند، پیشنهاد کرده است که در ازای اقامت طولانی دو تا شش ماهه، خانه‌هایی به قیمت ۲۰۰ یورو که۵۰ درصد قیمت اصلی است، کرایه کنند.

با در نظر گرفتن اینکه هزینه کرایه خانه محلی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ یورو در ماه است، تازه‌واردان می‌توانند با قیمت تقریبا ۱۰۰ یورو در ماه، خانه کرایه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا مدیریت را بلد نیستید یکی از ایران ببرید واسه تا برنامه ریزی کنه کرایه خانه ها را تو شهر بالا ببرید خودشان برمی گردن روستا با التماس

      پاسخ ها

      • حسین

        دقیقا

    • بدون نام

      مانند ایران

    • بدون نام

      ما میتونیم بریم ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج