۱۱۳۹۳۷۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سیدجواد هاشمی: همه ما به خوزستان بدهکاریم

سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: مشکل خوزستانی‌ها باید به صورت زیربنایی حل شود و اگر این کار را نکنیم، ظلم به مردم خوزستان است.

خبرگزاری فارس: سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: مشکل خوزستانی‌ها باید به صورت زیربنایی حل شود و اگر این کار را نکنیم، ظلم به مردم خوزستان است.

سیدجواد هاشمی: همه ما به خوزستان بدهکاریم

سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران با اشاره به مشکلات اخیر خوزستان و کم‌آبی در این استان گفت: مردم خوزستان سال‌هاست که در اضطرار و نگرانی و شرایط سخت کم‌آبی هستند. این در حالی است که گنجینه‌های بی‌بدیل کشور ما و فرش قیمتی ثروت ایران یعنی «نفت» زیر پای خوزستانی‌ها پهن است اما خودشان بهره کافی از آن نبرده‌اند.

این بازیگر فیلم‌های دفاع مقدسی تصریح کرد: قطعاً همه ما مردم ایران به خطه خوزستان بدهکاریم، چرا که این سرزمین با مقاومتش برای ما در هشت سال دفاع مقدس آبروداری و تاریخ سازی کرد و مردان مرد و زنان بزرگی در ایام دفاع مقدس، ایستادگی و برای ایران سینه سپر کردند.

هاشمی افزود: به زعم بنده، حتی بعد از جنگ هشت ساله، خوزستان می‌توانست خیلی بهتر از این بازسازی شود و اتفاقات شگرفی در آن رخ دهد. امروز حق خوزستانی‌ها این نیست که در شرایط دشوار قرار گیرند و هر چقدر بابت کاستی‌ها ناراحت باشند، حق دارند.

این بازیگر سینما و تلویزیون، کمبودها در خوزستان را غم انگیز توصیف و تأکید کرد: فکر می‌کنم نه تنها دولت و حاکمیت، بلکه همه مردم باید تلاش کنند تا خوزستان به آنچه شایسته آن است، برسد.

هاشمی در پایان سخنان خود، آبرسانی به خوزستان با تانکرهای آب را ناکافی دانست و اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده هنر ایران انتظار دارم که مشکل خوزستانی‌ها به صورت زیربنایی حل شود و اگر این کار را نکنیم، ظلم به مردم خوزستان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما ما نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج