adexo3
۱۱۳۹۷۷۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش یک نماینده به اعتراضات خوزستان

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با بیان اینکه مجلس حامی خواسته‌های به حق مردم عزیز خوزستان است، گفت: دشمن به دنبال این است تا با حاشیه‌سازی برای کشور انرژی مردم و مسئولان صرف مسائل اصلی کشور نشود.

خانه ملت: نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با بیان اینکه مجلس حامی خواسته‌های به حق مردم عزیز خوزستان است، گفت: دشمن به دنبال این است تا با حاشیه‌سازی برای کشور انرژی مردم و مسئولان صرف مسائل اصلی کشور نشود.

موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک عید غدیر خم عنوان کرد: طنین صدای پیامبر (ص) هنوز در گوش زمان است که فرمود «من کنت مولاه فهذا علی مولاه ؛ هر کس که من مولای او هستم ، علی نیز مولای اوست».ولادت با سعادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر خم؛ عید ولادت را خدمت ملت بزرگ ایران و همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس ادامه داد: حال که با حماسه عظیم ۲۸ خرداد ماه و انتخاب رئیس جمهوری درد آشنا و مردمی، دلسوز، توانمند، فسادستیز، مومن و پرتلاش، روحیه امید و حل مشکلات کشور در مردم افزایش یافته است، دشمنان مردم و مملکت در حال حاشیه‌سازی هستند تا انرژی مردم و مسئولین صرف حل مشکلات اصلی نشود لذا همه مردم و مسئولان هوشیارانه باید مراقب توطئه‌های دشمن باشند.

وی تصریح کرد: مجلس در کنار مردم و پیگیر خواسته‌های به حق و مطالبات مردم از جمله مردم عزیز خوزستان است.

غضنفرآبادی خطاب به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: نسبت به تأمین اعتبار باند دوم نرماشیر- ریگان اقدام صورت گیرد. همچنین از وزیر بهداشت و درمان درخواست می‌کنم به قولی که در خصوص تأمین MRI بیمارستان شهرستان بم داده شد، عمل کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم از ریاست سازمان برنامه و بودجه نیز درخواست کرد نسبت به تأمین اعتبار برای انتقال آب از سد نسا به شهرستان بم دستورات لازم صادر شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: نسبت به خشکیدگی محصول خرما در حوزه انتخابیه اقدام فوری صورت گیرد و وزیر صنعت نیز به وضع نابسامان قیمت سیمان رسیدگی جدی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دغدغه شما نمایندگان فقط فیلترینگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج