جاباما
۱۱۴۰۱۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصاویر رسمی گلکسی فلیپ ۳ منتشر شد

شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۱ آگوست از ۲ گوشی تاشو خود رونمایی کند. حال تصاویر جدیدی از گلکسی فلیپ ۳ منتشر شده است.

کلیک: شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۱ آگوست از ۲ گوشی تاشو خود رونمایی کند. حال تصاویر جدیدی از گلکسی فلیپ ۳ منتشر شده است.

تا به امروز تقریبا تمام مشخصات محصولات پیشِ رو غول کره‌ای در اختیار کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. حال در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گلکسی فلیپ ۳ رندرهای رسمی این گوشی مورد انتظار را از زوایای مختلف به نمایش گذاشته است.

تصاویر رسمی گلکسی فلیپ ۳ منتشر شد

این تصاویر توسط ایوان بلاس افشاکننده مشهور فضای مجازی منتشر شده است. لازم به ذکر است آقای بلاس پیش از این نیز اطلاعات زیادی درباره گلکسی فولد ۳ و فلیپ ۳ منتشر کرده است.

به گفته او گلکسی فلیپ ۳ از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچ تاشو به داخل همراه دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بصورت حفره‌ای بهره می‌برد. پنل پشتی این دستگاه نیز به ۲ لنز ۱۲ مگاپیکسلی و صفحه نمایش کوچک ۱.۹ اینچ مجهز شده است.

تصاویر رسمی گلکسی فلیپ ۳ منتشر شد

وی افزود گوشی جدید سامسونگ از گواهینامه IPX۸ استفاده می‌کند. این بدان معناست که دستگاه می‌تواند در صورت افتادن در آب با عمق ۱ متر جان سالم بدر ببرد.

طبق اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود گلکسی فلیپ ۳ در چندین گزینه رنگی سبز تیره، بنفش روشن، نخودی (بژ)، صورتی، آبی تیره، سفید و مشکی به بازار عرضه شود. این خبر می‌تواند برای مشتریان مشکل‌پسند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

هم‌چنین گفته می‌شود لولای استفاده شده در این اسمارت فون نسبت به نسل گذشته خود با پیشرفت‌هایی همراه شده و لبه‌های دور گوشی از جنس فلز است.

از جمله مشخصات کلیدی گلکسی فلیپ ۳ می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کنار ۸ گیگابایت حافظه رم، دو گزینه حافظه رام ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر با پشتیبانی از حداکثر سرعت شارژ ۱۵ وات اشاره کرد.

با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد تا فروش محصولات جدیدش را افزایش دهد، تصمیم گرفته است گجت‌های امسال خود را با قیمتی ارزان‌تر روانه بازار کند. برهمین اساس گفته می‌شود گلکسی فلیپ ۳ با قیمت ۹۹۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج