۱۱۴۱۱۹۰
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

خشم عروس از کادوی عجیب فامیل داماد

دادن کادو از طرف خانواده، اقوام و دوستان یکی از مراسم‌های ثابت جشن‌های عروسی به شمار می‌رود. آن‌ها با توجه به بودجه و توان اقتصادی خود هدایایی را تهیه کرده و به عروس و داماد هدیه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران: عروس که پس از دریافت کادوی فامیل داماد خشمگین شده بود واکنشی عجیب از خود نشان داد.

با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گه‌گاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز پیش بود که به خواب رفتن داماد در مراسم عروسی اش خبرساز شد، به تازگی نیز اقدام عجیب یک عروس هندی پس از دریافت کادو به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

دادن کادو از طرف خانواده، اقوام و دوستان یکی از مراسم‌های ثابت جشن‌های عروسی به شمار می‌رود. آن‌ها با توجه به بودجه و توان اقتصادی خود هدایایی را تهیه کرده و به عروس و داماد هدیه می‌دهند. اما به تازگی یک عروس هندی که از کادوی یکی از اقوام داماد ناراضی بود دست به اقدامی عجیب زد. او پس از بازکردن کادو آن را به گوشه‌ای پرتاب کرد.

خشم عروس از کادوی عجیب فامیل داماد

ویدئویی که منتشر شده است واکنش این نوعروس پس از دریافت کادو را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از اقوام داماد کادوی خود را به عروس تقدیم می‌کند. عروس نیز بلافاصله آن را بازکرده و با دیدن شیشه شیر نوزاد در حالی که خشمگین شده است آن را به گوشه‌ای پرتاب می‌کند. خانواده عروس تلاش می‌کنند با برگرداندن کادو به عروس مانع آبرویزی شوند، اما عروس دوباره آن را پرتاب می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران آن را صرفا یک شوخی بامزه تلقی کردند، اما برخی این اقدام را جالب توصیف نکردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «هر شخصی قابل احترام است، کسی را برای سرگرمی و تفریح مورد آزار قرار ندهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج