۱۱۴۱۳۶۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش سه صنف سینمایی به طرح صیانت مجلس

سه صنف سینمایی در بیانیه‌ای اعلام کردند: طرح صیانت از فضای مجازی محدودکننده اصل آزادی و محکوم به شکست است و چنین طرحی نتیجه مجلسی است که پشتوانه مردمی ندارد.

خبرگزاری ایرنا: سه صنف سینمایی در بیانیه‌ای اعلام کردند: طرح صیانت از فضای مجازی محدودکننده اصل آزادی و محکوم به شکست است و چنین طرحی نتیجه مجلسی است که پشتوانه مردمی ندارد.

سه صنف کانون کارگردانان سینمای ایران، انجمن تهیه کننده - کارگردانان سینما و انجمن‌ تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران در بیانیه ای مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی را محدودکننده اصل آزادی و محکوم به شکست دانستند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» که اخیرا در مجلس شورای اسلامی به بحث گذاشته شد و در نهایت در ذیل اصل ۸۵ قانون اساسی قرار گرفت، تضعیف کننده حقوق اساسی ملت ایران و محدود کننده‌ی اصل آزادی است. این طرح که در صورت تصویب نهایی، قصد دارد مردم ایران را از جریان آزاد اطلاعات و ارتباطات محروم سازد، از همان ابتدا محکوم به شکست است. سیر تاریخی این طرح یادآور همان اشتباهات محافظه کاران در مواجهه با پدیده‌های مدرنی چون رادیو، تلویزیون، سینما، ویدیو و ماهواره است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «باید خیال مردم ایران خصوصا اهل فرهنگ و هنر را آسود که هیچ جریان متعصبی نمی‌تواند جلوی سونامی تمدن بشر معاصر را بگیرد. در این باره می‌شود به اینترنت ماهواره‌ای بین المللی اشاره کرد که عنقریب تمامی فضای جغرافیای ایران را فرا خواهد گرفت و این «سبو را خواهد شکست و این پیمانه را خواهد ریخت»!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه چرانماینده مردم راه خلاف خواست مردم میروند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج