adexo3
۱۱۴۲۷۹۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رئیسی:‌ مقاومت تنها راه پیروزی بر اسرائیل است

رئیس‌جمهور مقاومت را تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست ها دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قراردادها و پیمان هایی که منعقد کرده، پایبند نبوده و کسانی که بدنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند بزودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

ایسنا: رئیس‌جمهور مقاومت را تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست ها دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قراردادها و پیمان هایی که منعقد کرده، پایبند نبوده و کسانی که بدنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند بزودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

سیدابراهیم رئیسی در دیدار «ابو جهاد طلال ناجی»، دبیر کل و «ابو احمد فواد»، معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با بیان این که فلسطین و آزادی قدس شریف مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است، گفت: امروز گروه های مقاومت باید راه نورانی مجاهدینی که بدون اعتماد به روند سازش، مسیر مقاومت را پیش گرفتند با عزم راسخ و با اتکال به حضرت حق و اعتماد به داشته های خود با قوت ادامه دهند.

رئیسی:‌ مقاومت تنها راه پیروزی بر اسرائیل است

رئیسی لزوم همبستگی و وحدت گروه های مقاومت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چقدر اتحاد و همکاری گروه های مختلف مقاومت بیشتر باشد، اثربخشی و پیروزی های بزرگ‌تری نصیب جریان مقاومت خواهد شد.

رئیس‌جمهور گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است و روزبه‌روز بر این قدرت افزوده خواهد شد و تنها راه مواجهه با کسی که منطق را نپذیرد،‌ منطق مقاومت است.

دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک پیروزی آیت الله رئیسی تاکید کرد: دشمنان از اینکه مردم بزرگ ایران شما را انتخاب کردند، بسیار نگران هستند.

وی با تاکید بر ادامه راه مقاومت تا پیروزی نهایی، گفت: مقاومت در کنار مردم ایران خواهد ماند؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران به دنبال حفاظت و صیانت از امنیت همه منطقه است و تاریخ به این موضوع شهادت خواهد داد.

رئیسی در دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، با تشکر از نگاه امیدآفرین وی درباره آزادسازی قدس و پایان اشغال فلسطین گفت: امروز نشانه‌های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده و عملیات شمشیر قدس یکی از نشانه های این پیروزی بود. عملیات شمشیر قدس نشان داد جهشی عظیم در توان مبارزه با اشتغالگران به وجود آمده است.

او افزود: جمهوری اسلامی هرگز تردیدی در حمایت از آرمان آزادی قدس نداشته و ندارد.

اسماعیل هنیه نیز در این دیدار گفت: پیروزی عملیات «شمشیر قدس» را با افتخار تقدیم رئیس‌جمهور جدید و ملت ایران می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج